خبرگزاری کار ایران

کریمی قدوسی در پاسخ به اظهارات ظریف:

مذاکرات فایده‌ای نداشته است

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۷۵۱

آقای ظریف از دیپلم تا مدارج عالی را در آمریکا بودند و توانستند اقتدار ملت را خوب درک کنند اما ما که در ۳۶ سال گذشته در انواع فشارها و جنگ تحمیلی قرار داشته‌ایم نمی‌توانیم آن را تشخیص دهیم.

نماینده مردم مشهد گفت: آقای ظریف مقاله‌ای بسیار خوب را خواندند ایشان سیاستمدار و دیپلمات هستند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا؛ کریمی قدوسی پس از صحبت‌های محمدجواد ظریف که برای پاسخ به سوالات نمایندگان به مجلس آمده بود٬ گفت: آقای ظریف از دیپلم تا مدارج عالی را در آمریکا بودند و توانستند اقتدار ملت را خوب درک کنند اما ما که در ۳۶ سال گذشته در انواع فشارها و جنگ تحمیلی قرار داشته‌ایم نمی‌توانیم آن را تشخیص دهیم.

وی گفت: اگر امروز رژیم صهیونیستی منزوی شده است به خاطر نیروهای مقاومت است. شما در این بخش٬ مسائلی را معطل کرده‌اید به خاطر مذاکراتی که فایده ای نداشته است. ‌

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مقام معظم رهبری اصولی را در مذاکرات مطرح کرده‌اند که سه وجه دارد و رسالت اصلی آن اطلاع‌رسانی به مردم بوده است اما این دولت در طول این مدت تلاش کرده است این اطلاع‌رسانی اتفاق نیفتد.

وی گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشات‌شان فرموده‌اند تحریم‌ها به افزایش ظرفیت ملی ما می‌انجامد.

وی با اشاره به تعلیق فعالیت‌های هسته‌ای در سال ۸۲ گفت: مقام معظم رهبری گفتند که ما اگر این تعلیق را قبول نمی‌کردیم که اجباری بود٬ خیلی ها امروز می‌گفتند چرا عقب‌نشینی نکرده‌اید.

کریمی قدوسی تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند به مذاکرات خوش‌بین نیستم و این طور نیست که خیلی‌ها فکر کنند اگر دور میز مذاکره با آمریکا بنشیینیم همه مشکلات حل می‌شود ما باید بدانیم ملت ما هیچ‌گاه تسلیم باج‌خواهی‌های سران سلطه‌گر و آمریکا نخواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز