خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با ایلنا:

جامعه برای حیات نیاز به صداقت دارد / نظارت‌ها در جامعه دچار فساد شده اند

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۶۳۰

هر چه قدر بتوانیم جامعه را به سمتی فرهنگ سازی کنیم که همه صداقت را زیر بنای کار، حرکت و عملکرد خود قرار دهند؛ فسادهای اقتصادی و فسادهای موجود در جامعه کاهش پیدا می‌کند.

عضو کمیسیون اقتصادی صداقت را برای حیات جامعه الزامی دانست.

مهدی موسوی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص تاثیر برگزاری همایش صداقت بر جامعه، گفت: حداقل نتیجه چنین کارهایی این است که صداقت را تبدیل به گفتمان می‌کند و در فرهنگسازی صداقت در جامعه مفید خواهد بود که در ‌‌نهایت اهداف همایش تامین خواهد شود.

او ادامه داد: هر چه قدر بتوانیم جامعه را به سمتی فرهنگ سازی کنیم که همه صداقت را زیر بنای کار، حرکت و عملکرد خود قرار دهند؛ فسادهای اقتصادی و فسادهای موجود در جامعه کاهش پیدا می‌کند.

موسوی‌نژاد چنین شروعی را با یک شرط مفید دانست و گفت: به این شرط که به یک فرهنگ تبدیل شود و در همین‌جا تمام نشود. همچنین یک کار عمومی برای آن صورت بگیرد که در جامعه، نقطه به نقطه و شهر به شهر ا موارد اجرا شود. باید باور کنیم صداقت برای حیات جامعه الزامی است.

عضو کمیسیون اقتصادی دلیل فسادهای اخیر را در ذات انسان و ولع پیشرفت و پول عنوان کرد و گفت: نظارت که اهرمی برای جلوگیری از این مسئله است در چند سال دچار بعضی از فساد‌ها شد و ضعیف عمل کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز