خبرگزاری کار ایران

باموافقت نمایندگان؛

شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار از پرداخت حق تمبر معاف شدند

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۶۲۵

شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار یا بازار خارج از بورس از پرداخت حق تمبر موضوع ماده ۴۸ قانون مالیات‌های مستقیم و تبصره آن معاف شدند.

شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار یا بازار خارج از بورساز پرداخت حق تمبر موضوع ماده ۴۸ قانون مالیات‌های مستقیم و تبصره آن معاف شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا؛ نمایندگان در جریان رسیدگی به لایحه یک فوریتی رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور با اصل ۲۱ این ماده موافقت کردند.

طبق ماده تصویب‌شده از این لایحه مصوب شد که صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک، صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک، صنایع دریایی و بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی و صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی به جز ماده ۱۲ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۷ و تبصره ماده ۱۴۵ قانون مالیات‌های مستقیم اضافه و از شمول مواد ۳۹، ‌۴۰، ‌۴۱ و ۷۶ قانون محاسبات عمومی کشور مصوب اول شهریور ۶۶ و اصلاحات بعدی آن مستثنی می‌شوند.

در ادامه نیز نمایندگان با ماده ۲۲ موافقت کردند که طبق آن شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار یا بازار خارج از بورس موضوع قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران که از محل آورده نقدی یا مطالبات حال شده سهامداران افزایش سرمایه از پرداخت حق تمبر موضوع ماده ۴۸ قانون مالیات‌های مستقیم و تبصره آن معاف باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز