خبرگزاری کار ایران

استاندارمازندران:

مانع اخراج کارگران شرکت حفاری شمال می شویم

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۱۸۵

از زمان وصول این خبر تاکنون، تلاش های فراوانی برای حل این مشکل انجام داده و تا زمان حصول نتیجه قطعی و بازگرداندن شرایط به اوضاع عادی، به این تلاش ها ادامه می دهیم.

استاندار مازندران گفت: مانع اخراج کارگران شرکت حفاری شمال، یکی از شرکت های مستقر در ساحل دریای بهشهر می شویم.

به گزارش ایلنا از بهشهر، ربیع فلاح شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در بهشهر اظهار کرد: از زمان وصول این خبر تاکنون، تلاش های فراوانی برای حل این مشکل انجام داده و تا زمان حصول نتیجه قطعی و بازگرداندن شرایط به اوضاع عادی، به این تلاش ها ادامه می دهیم.

وی بیان کرد: یکی از برنامه هایی که به صورت جدی آن را دنبال می کنیم، توسعه میادین نفتی دریای خزر در حوزه مازندران و به کارگیری نیروهای کار بیشتر است.

استاندار مازندران افزود: موضوع اخراج کارگران شرکت حفاری شمال را با معاون وزیر در میان گذاشته و تلاش می کنیم دغدغه های کارگران و مسوولین را به طور کامل از بین ببریم.

هفته گذشته شرکت حفاری شمال در اقدامی تعجب برانگیز، حدود ۳۰۰ کارگر خود را اخراج کرد و به گفته یکی از این کارگران به آن ها وعده داد پس از گذشت یک ماه مرخصی بدون حقوق، باردیگر آن ها راه کار فراخواهند خواند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز