خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله حسینی بوشهری:

بازداشت شیخ علی سلمان نشانه آشکار نقض حقوق بشر و آزادی‌های مدنی است

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۱۶۷

رژیم آل خلیفه به زعم و گمان باطل خویش با انجام اینگونه اقدامات می کوشد تا فریادهای مظلومانه و حق طلبانه ملت بحرین را خاموش نماید غافل از اینکه این اقدامات ضمن پیچیده تر نمودن اوضاع بحرین، موجب شعله ور شدن آتش فتنه طائفی در این کشور شده و این رژیم را در سراشیبی سقوط قرار خواهد داد.

آیت الله حسینی بوشهری با صدور بیانیه ای با محکوم نمودن بازداشت دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین و ضمن هشدار به حکومت آل خلیفه تصریح کرد: عدم آزادی بازداشت شدگان خروش انقلابی حوزویان و حوزه های علمیه را در پی خواهد داشت.

به گزارش ایلنا٬ متن کامل بیانیه مدیر حوزه های علمیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتی کُنتُم توعَدونَ»

سوره مبارکه فصلت آیه ۳۰

رژیم سرکوبگر آل خلیفه در ادامه سلسله اقدامات خود از جمله تخریب مساجد و حسینیه ها، سوزاندن قرآن، هتک حرمت علماء، صدور احکام اعدام و زندان های طویل المدت، شکنجه های غیر انسانی، اخراج ها و سلب تابعیت ها و نفی بلد؛ بار دیگر رویکرد ضد انسانی خویش را نشان داد و در روزهای اخیر با ایراد اتهامات بی اساس اقدام به دستگیری فرزندی دیگر از حوزه های علمیه، عالم مجاهد حجت الاسلام و المسلمین آقای شیخ علی سلمان دبیرکل جمعیت وفاق اسلامی توسط نیروهای امنیتی خویش نمود.

این رژیم به زعم و گمان باطل خویش با انجام اینگونه اقدامات می کوشد تا فریادهای مظلومانه و حق طلبانه ملت بحرین را خاموش نماید غافل از اینکه این اقدامات ضمن پیچیده تر نمودن اوضاع بحرین، موجب شعله ور شدن آتش فتنه طائفی در این کشور شده و این رژیم را در سراشیبی سقوط قرار خواهد داد.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه بازداشت حجت الاسلام و المسلمین آقای شیخ علی سلمان را که نشانه آشکار نقض حقوق بشر و آزادی های مدنی توسط رژیم آل خلیفه می باشد، به شدت محکوم نموده و اعلام می نماید ادامه این اعمال و عدم آزادی بازداشت شدگان خروش انقلابی حوزویان و حوزه های علمیه را در پی خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز