خبرگزاری کار ایران

نقوی حسینی:

بودجه دفاعی در کمیسیون امنیت ملی بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۱۳۷

عملیات موفقیت‌آمیز نیروی انتظامی در برخورد و دستگیری سارقین مسلح در استان اصفهان با حضور مسئولین نیروی انتظامی مورد بررسی قرار گرفت و آقای حیدرپور نماینده کمیسیون در بررسی این موضوع گزارش مفصلی ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص جلسه این هفته کمیسیون گفت: در ابتدای جلسه امروز عملیات موفقیت آمیز نیروی انتظامی در برخوردو دستگیری سارقین مسلح در استان اصفهان با حضور مسئولین نیروی انتظامی مورد بررسی قرار گرفت و نماینده کمیسیون آقای حیدرپور در بررسی ماجرایی مذکور بحثمفصلی انجام داد. در ادامه کمیسیون از اقدامات و عملیات های موفقیت آمیز ناچار در برخورد با سارقین و برهم زنندگان امنیت جامعه تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا؛ سیدحسین نقوی حسینی ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی، گفت: در ابتدای جلسه امروز عملیات موفقیت‌آمیز نیروی انتظامی در برخورد و دستگیری سارقین مسلح در استان اصفهان با حضور مسئولین نیروی انتظامی مورد بررسی قرار گرفت و آقای حیدرپور نماینده کمیسیون در بررسی این موضوع گزارش مفصلی ارائه کرد.

این نماینده مجلس افزود: در ادامه کمیسیون از اقدامات و عملیات موفقیت‌آمیز ناجا در برخورد با سارقین و برهم‌زنندگان امنیت جامعه تقدیر کرد.

نقوی حسینی گفت: همچنین در این جلسه گزارش حادثه انفجار کورموش سرپل‌ذهاب که منجر به شهادت دو فرزند و همسر یک خانواده شده نیز در کمیسیون قرائت شد و بر جمع‌آوری مین‌های باقیمانده تاکید شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارج مجلس همچنین از بررسی مسائل استان سیستان و بلوچستان و تأکید بر پیگیری مسائل این استان در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و یادآور شد: در ادامه اعتبارات و بودجه وزارت دفاع مورد بررسی کمیسیون قرار گرفت.

در این جلسه معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع گفت که حدود ۸۶ درصد اعتبارات حوزه دفاع صرف امور جاری و حفظ وضع موجود می‌شود و این در حالی است که فرسودگی تجهیزات و اماکن از مشکلات اصلی است.

همچنین بر اساس اظهارات نقوی‌حسینی٬ طبق اعلام معاون حقوقی وزارت دفاع بودجه حوزه دفاع کشور کمتر از ۷ درصد بودجه عمومی است که حتی نسبت به کشورهای منطقه سطح پایین‌تری را شامل می‌شود.

وی اضافه کرد: معاون حقوقی وزارت دفاع همچنین با اشاره به مجوز خرید سربازی توسط سربازان غایب ۱۰ سال قبل گفت که در این ارتباط کمیته‌ای تشکیل شده که ضوابط و قواعد نحوه اجرا را تصویب و اعلام خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز