خبرگزاری کار ایران

رئیس امور ورزش کارگران استان اصفهان:

ایجاد نشاط و روحیه در کارگران، موجب افزایش بهره‌وری در تولید و اقتصاد جامعه می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۱۰۷

۴ تیم فولاد مبارکه، سیمان سپاهان، ذوب آهن و پلی اکریل به مرحله نهایی مسابقات فوتبال کارگران استان اصفهان راه یافتند.

رئیس امور ورزش کارگران استان اصفهان با بیان اینکه ایجاد نشاط و روحیه در کارگران، موجب افزایش بهره وری در تولید و اقتصاد جامعه می‌شود، گفت: مسابقات فوتبال کارگران در آبان ماه سال جاری با شرکت یازده تیم از واحدهای تولیدی و اقتصادی در سطح استان آغاز شد و مراسم اختتامیه مسابقات فوتبال کارگران استان اصفهان در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران قدس برگزار شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، جواد شیرانی افزود: تا کنون ۲۷ بازی بین تیم های شرکت کننده برگزار شده است و ۴ تیم فولاد مبارکه و سیمان سپاهان و ذوب آهن و پلی اکریل به مرحله نهایی راه یافته اند.

وی با اشاره به سطح بالای بازی کارکنان ادامه داد: در مرحله نهایی مسابقه رده بندی بین تیم های فولاد مبارکه و سیمان سپاهان و مسابقه فینال بین دوتیم ذوب آهن و پلی اکریل برگزار شد.

رئیس امور ورزش کارگران افزود: در این دوره از مسابقات تیم ذوب آهن مقام اول را کسب کردد و دوتیم پلی اکریل و سیمان سپاهان به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز