خبرگزاری کار ایران

به مدت ۲۰روز در شهرضا برگزار می‌شود:

آغاز به کار نخستین جشنواره تئاترسرو شهرضا از اول بهمن ماه

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۰۹۲

نخستین جشنواره تئاتر سرو شهرستان شهرضا به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری انجمن هنرهای نمایشی و گروه تئاتر افسانه ای شهرضا برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرضا در این رابطه گفت: شهرستان شهرضا دارای هنرمندان مستعد و دارای پتانسیل های بالایی برای تولید آثار نمایشی با کیفیت خوب است و این خود حمایت از تئاتر شهرستان را بیش از پیش ضروری و حائز اهمیت می نماید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، فرهمندیان افزود: یکی از راه های فعال سازی گروه های تئاتر در شهرستان برگزاری جشنواره‌های هنری مختلف است و در همین راستا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرضا اقدام به برگزاری نخستین جشنواره تئاتر سرو می‌کند.

وی گفت: این جشنواره با اجرای تعداد ۸ اثر نمایشی توسط ۵ گروه تئاتر شهرضا در مکاتب و ژانر های مختلف به صورت بلک باکس برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این جشنواره به صورت داخلی و غیر رقابتی خواهد بود و امیدواریم در صورت تأمین منابع مالی و فراهم شدن زمینه‌های لازم در سال های آتی به صورت استانی و رقابتی برگزار شود.

این جشنواره از یکم لغایت بیست و یکم بهمن ماه، همه روزه از ساعت ۶ عصر در محل نگارخانه حکیم الهی شهرضا برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز