خبرگزاری کار ایران

انتخابات کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۰۵۷

«این انتخابات در محل دفتر کانون بازنشستگان این شهر با نظارت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حضور اعضای کانون‌های بازنشستگان استان برگزار شد.»

انتخابات کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی استان تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، امروز یکشنبه(۱۴ دی ماه سال ۹۳) انتخابات کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان تهران در محل دفتر کانون بازنشستگان این شهر با نظارت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حضور اعضای کانون‌های بازنشستگان استان برگزار شد.

در این انتخابات از بین کاندیداهای هیئت مدیره کانون، ۹ نفر به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره، سه نفر به عنوان عضو علی‌البدل و سه نفر نیز به عنوان بازرس انتخاب شدند.

در رای‌گیری برگزار شده در ‌‌‌‌نهایت به ترتیب آرا آقایان «علی اصغر بیات»، «مرتضی اطیابی»، «مهدی حسینی»، «رضا قلی پاکزاد»، «فرض الله کشاورز»، «عبدالله خرسند»، «فریدون شیخی»، «مجید سبز علیان» و «حسن راستگویان» برای مدت دو سال به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

همچنین آقایان «عباس بهرام آبادی»، «یدالله شعبانی» و «علی سلطانی» به عنوان اعضای علی البدل و «محمد علی ترکاشوند»، «سید حسن باقریان»، «ناصر ملک‌نژاد»، «سید علی حسینیان» و «پرویز مومنی» نیز به سمت بازرسان کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی استان تهران انتخاب شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز