خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه و امام جمعه فردیس:

شهرداری کرج، در قبال درآمدهای سنوات گذشته فردیس پاسخگو باشد

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۰۵۴

تنها راه سر و سامان بخشیدن به این کم و کاستی‌ها در این شهرستان، استقلال و انتزاع شورای شهر و شهرداری این شهرستان از کرج است.

متاسفانه شهرستان ۶۰۰ هزار نفری فردیس، هم اکنون، فاقد زیرساخت‌ها و امکانات شهری، حتی در مقایسه با برخی کوچکترین و کم جمعیت ترین شهرستان های کشور است.

به گزارش ایلنا در کرج، نماینده ولی فقیه و امام جمعه فردیس با بیان این مطلب به خبرنگار ایلنا در کرج، گفت: متاسفانه منطقه ای که بیشترین درآمد زایی را در طول سنوات گذشته نصیب شهرداری کرج کرده است، بدون کمترین زیرساخت و امکانات شهری، ساکنان آن، مظلومانه در جنوب استان البرز، همچنان شاهد افزایش روزافزون تراکم فروشی و سرازیر شدن این درآمدها به شهرداری کرج هستند.

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی، در ادامه، با بیان این مطلب که شهرداری کرج، در قبال درآمدهای سنوات گذشته فردیس می‌بایست پاسخگو باشد، اظهار داشت: آن زمانی که شهرداری کرج تصمیم به توسعه و افزایش تراکم فروشی در این شهر را در ذهن خود می پروراند و اجرا می کرد، می بایست برنامه هایی را هم در راستای توسعه متوازن زیرساخت های ترافیکی و امکانات شهری نظیر ساخت بیمارستان، فضای سبز، مجموعه های فرهنگی و ورزشی، از محل فروش اخذ مجوزها، صدور پروانه ساخت و تراکم فروشی و سایر درآمدها در این منطقه در دستور کار می داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: شهرداری کرج، یا از ابتدا نمی بایست این منطقه را به صورت افسار گسیخته توسعه می داد و حال که این اتفاق را صورت داده است می بایست مسئولیت کمبودها و نارسایی های این شهرستان را عهده دار شود.

وی در ادامه، با بیان این مطلب که تنها راه سر و سامان بخشیدن به این کم و کاستی ها در این شهرستان، استقلال و انتزاع شورای شهر و شهرداری این شهرستان از کرج است، اظهار داشت: شهرداری کرج معتقد است که فردیس توان اداره خود را با درآمدهای خودش ندارد و از این انتزاع متضرر می شود ولی بنده در جایگاه امام جمعه این شهرستان، به نمایندگی از افکار عمومی اعلام می دارم که بومیان و ساکنان این شهرستان علاقه مندند اگر متضرر هم می شوند خودشان شهر محل تولد و سکونتشان را مدیریت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز