خبرگزاری کار ایران

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران:

حجاب و برپایی نماز جماعت مهمترین وصیت شهدا است

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۰۴

برگزاری یاد و خاطره شهدا برای ما درس عبرت است و باید با هوشیاری و فراست کاری نکنیم تا باعث تکمیل شدن پازل دشمن شود.

مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: ما از اول انقلاب همواره تحت تحریم‌های اعمال شده از سوی دشمنان بودیم بنابراین ایران نیازی به آزمایش تحریم‌های اقتصادی اعمال شده از سوی غرب برعلیه خود ندارد زیرا سی و دو سال است كه تحت فشار این تحریم‌ها قرار دارد.


به گزارش ایلنا به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف در یادواره 72 تن از شهدای گرجی محله بهشهر افزود: بسیجیان با ایمان و اراده مصمم بدون توجه به یاوه‌گویان بین‌المللی، مردانه ایستاده و دشمن را از این سرزمین بیرون راندند و مقدمات سقوط صدام را فراهم کردند.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به سخنان امام(ره) که فرمودند «جنگ ما آزادی ملت فلسطین، لبنان و افغانستان را به دنبال دارد» اظهار داشت: این پیش بینی در حال وقوع و تحول است و اسرائیلی‌ها هرگز فکر نمی‌کردند که در جنگ با مردم غزه شکست بخورند.

سردار شریف تصریح کرد: رمز وحدت، ماندگاری و توسعه انقلاب اسلامی اطاعت از فرمان و دستور مقام معظم رهبری است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه در بخش دیگری از سخنان خود در مورد وصیت شهدا تصریح کرد: اطاعت از رهبری و ولایت فقیه، برپایی نماز جماعت، توجه به مساجد و نماز جمعه و روحانیت، پایبندی به ارزش‌های اسلامی و حجاب و دشمن شناسی از جمله مهمترین وصیت شهدای عزیز می‌باشد.

سردار شریف گفت: رهبر فرزانه انقلاب، در بیاناتشان به این نكته اشاره داشته‌اند كه « آینده از آن تفکر انقلاب اسلامی است» پس تا زمانی نصرت الهی با ماست که قدر رهبری و ولایت فقیه را بدانیم.

وی تاکید کرد: ما از اول انقلاب همواره تحت تحریم‌های اعمال شده از سوی دشمنان بودیم بنابراین ایران نیازی به آزمایش تحریم‌های اقتصادی اعمال شده از سوی غرب برعلیه خود ندارد زیرا سی و دو سال است كه تحت فشار این تحریم‌ها قرار دارد.

مسئول روابط عمومی کل سپاه در پایان یادآور شد: برگزاری یاد و خاطره شهدا برای ما درس عبرت است و باید با هوشیاری و فراست کاری نکنیم تا باعث تکمیل شدن پازل دشمن شود و تا زمانی که پایبند این ارزش‌ها باشیم خداوند ما را در کارهایمان یاری خواهد کرد.

این مراسم با حضور خانواده محترم شهدا و جانبازان، فرمانده سپاه ناحیه بهشهر، نماینده مردم شهرستان بهشهر، امام جمعه شهرستان بهشهر و دیگر مسئولین این شهرستان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز