خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی ارومیه خبرداد:

۶۸درصد سارقان را بیکاران تشکیل می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۹۷۱

سرهنگ مالک ولی زاده فرمانده انتظامی ارومیه گفت: رسانه‌ها نقش بسزایی دراطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه و خانواده‌ها دارند و آنها بعنوان افسران نرم درپیشگیری ازجرم نقش بسزایی ایفا می‌کنند.

سرهنگ مالک ولی زاده فرمانده انتظامی ارومیه گفت: رسانه‌ها نقش بسزایی دراطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه و خانواده‌ها دارند و آنها بعنوان افسران نرم در پیشگیری از جرم نقش بسزایی ایفا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازارومیه فرمانده انتظامی ارومیه صبح امروز در نشست خبری که درساختمان معاونت اجتماعی آذربایجان غربی برگزارش شده بود اظهار داشت: اگر رسانه‌ها بتوانند با اطلاع رسانی بموقع در پیشگیری ازجرم درجامعه تاثیر گزار باشند توانسته‌اند به وظایف خودبخوبی عمل کنند.

سرهنگ ولی زاده به افزایش برخی از سرقتها درسال جاری اشاره کرد و گفت: در سال جاری سرقت از اماکن خصوصی و ساختمانها و آپارتمانها نیمه کاره ۱۲ درصدو سرقت خودرو، قطعات و اشیا داخل خودرو۳۴ درصد افزایش داشته است.

وی با عنوان این مطلب که ۹۷ درصد سارقین بومی هستندافزود: ۷۵درصدسارقین دستگیر شده معتادهستند و ۶۸ درصد آنهابیکاران جامعه را تشکیل می‌هندکه ۶۳درصد آنها بعدازازادی اززند ان به دلیل بی اعتمادی مردم دوباره به سرقت روی می آورند.

وی تصریح کرد: درهمین را ستا ازمسئولین حوزه اشتغال انتظارداریم برای جلوگیری از ارتکاب جرم درصد ی از مجوزهای معرفی به بنگاههای اقتصادی استان را دراختیارمسئولین نیروی انتظامی قراردهند تا بتوانند این افراد را دوباره به جامعه معرفی واعتماد سازی های لازم را انجام دهند.

سرهنگ مالک ولی زاده دربخش دیگری ازسخنان خودبا اشاره به تصادفات برون شهری ودرون شهری گفت: درسال جاری ۲۸ درصد تصادفات برون شهری که۴۰نفر منجر به فوت شده که نسبت به سال گذشته افزایش داشته‌ایم وتصادفات درون شهری ۲۱ درصد که۱۶ نفر فوتی داشته ایم که درکل نه ماهه سال جاری ۱۲ درصد افزایش تصادفات داشته‌ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز