خبرگزاری کار ایران

منتظر شرح وظایفم هستم؛

پنجعلی: دخالتی در مسائل فنی پرسپولیس نمی‌کنم / بازیکنان حرفه‌ای را جذب کردیم

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۹۰۱

من در مسائل فنی دخالت نمی کنم و البته درخشان هم از من نظری نمی خواهد. با این همه من همواره از ته دل می خواهم به پرسپولیس کمک کنم تا این تیم بتواند انتظارات هواداران را برآورده کند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با تکذیب خبر جدایی خود از جمع سرخ‌پوشان گفت: همچنان در خدمت باشگاه پرسپولیس هستم، ولی منتظرم تا سرپرست جدید شرح وظایفم را مشخص کند.

محمد پنجعلی در گفت‌‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب افزود: بنده همچنان به عنوان مدیر تیم بزرگسالان و مسئول تیمهای پایه در خدمت باشگاه هستم و بحثی در خصوص جدایی‌ام از پرسپولیس نداشته‌ام، ولی اعتقاد دارم باید شرح وظایفم در این دو مسئولیت مشخص شود.

پنجعلی در مورد جذب بازیکنان جدید در نیم فصل مسابقات لیگ برتر گفت: به اعتقاد من بازیکنان خوبی جذب پرسپولیس شدند و با توجه به سلیقه کادر فنی امیدوارم نفرات جدید بتوانند نقاط ضعف تیم را برطرف کنند.

وی در مورد اینکه آیا در مورد مسائل فنی به درخشان مشورت می‌دهد یا نه، گفت: من در مسائل فنی دخالت نمی‌کنم و البته درخشان هم از من نظری نمی‌خواهد. با این همه من همواره از ته دل می خواهم به پرسپولیس کمک کنم تا این تیم بتواند انتظارات هواداران را برآورده کند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه به آینده بسیار امیدوارم تصریح کرد: با بازیکنان حرفه ای که جذب پرسپولیس شدند تیم سریع تر می تواند به هماهنگی و انسجام تیمی دست یابد و تنها نیاز تیم در مقطع کنونی انجام بازی های تدارکاتی است که امیدوارم در اردوهای پیش رو این امکان برای تیم فراهم شود.

پنجعلی در مورد اینکه آیا بازیکنان خارجی نیاز به زمان بیشتری برای هماهنگی با تیم ندارند، گفت: بازیکنان خارجی در سطح بالایی بازی کردند و از سطح کیفی بالایی برخوردارند و با نفراتی که در اختیار داریم مطمئن باشید در نیم فصل دوم نتایج بهتری خواهیم گرفت.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: تیم پرسپولیس تا قبل از نیم فصل دو مرحله اردوی داخلی و خارجی را پشت سر خواهد گذاشت که یک مرحله در کیش و احتمالات یک اردوی خارجی در دبی جزو برنامه های کادر فنی است و با این دو اردو مهیای دور برگشت لیگ برتر خواهیم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز