خبرگزاری کار ایران

لاهوتی در پاسخ به تذکر ندیمی:

از اخطار آقای ندیمی متعجبم / در مورد خود موضوع صحبت کنید نه اینکه بحثرا به آمریکا بکشانید

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۸۹۳

تعجب می‌کنم و تاسف می‌خورم که ایشان اینطور صحبت کردند زیرا با توجه به بزرگی که از آقای ندیمی سراغ داشتم فکر نمی‌کردم که بعضی مسائل را دوباره مطرح کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: از تذکر آقای ایرج ندیمی تعجب می‌کنم زیرا فکر می‌کنم ایشان بزرگوار‌تر از این موضوع بودند که دوباره این را تکرار کنند. تمام حرف من این است که راجع‌ به موضوعات مطرح شده صحبت کنیم نه راجع‌ به آمریکایی که همه می‌دانیم مرده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، مهرداد بائوج لاهوتی در صحن علنی مجلس و خطاب به تذکر نماینده لاهیجان٬ گفت: تعجب می‌کنم و تاسف می‌خورم که ایشان اینطور صحبت کردند زیرا با توجه به بزرگی که از آقای ندیمی سراغ داشتم فکر نمی‌کردم که بعضی مسائل را دوباره مطرح کنند.

نماینده لنگرود ادامه داد: در مورد آقای ندیمی گفتم بهتر است ایشان در مورد خود موضوع صحبت کنند٬ نه اینکه مسائل را به آمریکا بکشانند و در مورد آمریکا صحبت کنند زیرا آمریکا برای همه ما مرده است و بهتر است راجع به یک لاشه حرف نزنیم.

وی در مورد حذف تبصره دو ادامه داد: ‌در تبصره دوم بانک‌های عامل موظف هستند در مورد طرح‌های ارزی و ریالی صحبت کنند اما الان هیچ محدودیتی در صندوق توسعه ارزی نیست.

لاهوتی افزود: ما بدون محدودیت٬ هر طرحی که می‌آید با هر مبلغ ریالی پرداخت می‌کنیم زیرا همه ما می‌دانیم که تبدیل ارز و ریال ایجاد تورم می‌کند اگر این طور باشد همه تمایل دارند صندوق توسعه ملی را ریال دریافت کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما در تبصره دو٬ همین اجازه را کاملا می‌دهیم. هیچ محدودیتی هم ندارد یعنی‌‌ همان محدودیتی هم که در قانون بودجه داشتیم‌‌٬ همان هم نداریم و پیشنهاد می‌کنم تبصره دو حذف شود. در ادامه دولت و کمیسیون با حذف تبصره دو مخالفت کردند و در آخر تصویب نشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز