خبرگزاری کار ایران

توضیحات روح‌الله حجازی درباره شکایت مهناز افشار

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۸۸۰

بدنبال انتشار خبرهایی پیرامون شکایت مهناز افشار از پروژه مرگ ماهی به کار گردانی روح الله حجازی، کارگردان این فیلم درباره این خبر‌ها توضیحاتی را ارائه کرد.

بدنبال انتشار خبرهای پیرامون شکایت مهناز افشار از پروژه مرگ ماهی به کار گردانی روح الله حجازی، کارگردان این فیلم درباره این خبر‌ها توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا؛ متن این یادداشت که نسخه‌ای از آن دراختیار ایلنا قرار گرفته؛ بدین شرح است:

اخیرا از طریق بعضی سایت‌ها از مدعای طرح شده توسط سرکار خانم مهناز افشار مطلع شدم. عجیب آنکه کسی که مدعی اخلاق‌مداری و رعایت اصول حرفه‌ای‌ست، اینگونه عجولانه به نشر اکاذیب در فضای مجازی و نامه‌پراکنی در سایت‌های مختلف می‌پردازد تا جایی که در چند روز گذشته، شاهد انواع تهمت‌ها و حرمت‌شکنی‌ها در گفتار و نوشتار ایشان و برخی دوستان محترم‌شان بوده‌ام.

قصه «مرگ ماهی» که اولین قراردادش را با مهناز افشار امضاء کرد! غصه‌دار است. از اینکه بازیگری که می‌توانست و می‌بایست الگوی حرفه‌ای‌گری و اخلاق‌مداری باشد، بی‌واهمه مفاد قراردادش را زیر پا، و دست عوامل پروژه را در پوست گردو گذاشت! اما غصهٔ بزرگ‌تر آن است که وی به محض اطلاع از پذیرفته شدن «مرگ ماهی» در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر، حتی بقدر تعیین تکلیف و بررسی مدعای خود توسط شورای داوری خانه سینما نیز تحمل نداشت و به امید مرگِ ماهی، از هیچ تلاشی برای گل‌آلود کردن این آب کوتاهی نکرد.

دریغ آنکه حداقل‌ ای کاش از آن نفوذ و پشتوانه‌ای! که خانم افشار از آن دم می‌زنند برخوردار بودم، شاید از این طریق می‌توانستم مانع از خط خوردن دو فیلم قبلی‌ام؛(زندگی خصوصی آقا و خانم میم) و(زندگی مشترک آقای محمودی و بانو) از لیست رقبای دو دوره‌ قبلی جشنواره فیلم فجر شوم.

اما اگر نداشتن پشتوانه‌ای جز خدا هم از ویژگی‌های(به تعبیر ایشان) «یک کارگردان جوان و بی‌تجربه» است، به آن افتخار می‌کنم و بر خود می‌بالم.

از شما چه پنهان، من نه ماهیگیری از آب گل‌آلود را می‌دانم و نه هرگز نیازی به آن می‌بینم. لذا این عرصه را به اهلش وامی‌گذارم و تا صدور رای توسط مراجع ذیصلاح، به احترام سینمای نجیب ایران سکوت می‌کنم.

در پایان برای مهناز افشار عزیز، آرزوی سلامتی، شادی و سعه صدر دارم و هرگز دور از ذهن نمی‌پندارم که انشاالله ایشان در جشنواره‌های آتی، نه با غوغاسالاری و جنجال، که با تکیه بر توانایی‌های بازیگری‌ و اخلاق‌مداریشان پا به میدان رقابت و تی‌تر رسانه‌ها بگذارند. به امید آنروز….

یا حق

سیدروح‌الله حجازی»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز