خبرگزاری کار ایران

نعمتی در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد:

بررسی سناریوهای ایران درخصوص کاهش قیمت نفت در گزارش امروز زنگنه به مجلس

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۸۶۶

آقای زنگنه هفته گذشته نامه‌ای را برای هیات رئیسه نوشته بودند و ما تصویب کردیم که ایشان امروز برای ارائه گزارش خود در این جلسه شرکت کند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آقای زنگنه گزارش بسیار خوبی را از فعل و انفعالات قیمت نفت که از تابستان تا امروز قیمتش شکسته بود به نمایندگان ارائه داد و سناریوهایی که ما باید در برابر برنامه‌های آتی این قضیه داشته باشیم، در جلسه امروز مطرح شد.

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، درباره جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس گفت: وزیر نفت امروز در جلسه غیرعلنی مجلس و با حضور نمایندگان، گزارشی را از وضعیت قیمت نفت مطرح کردند که بسیار هم گزارش خوبی بود.

وی ادامه داد: آقای زنگنه هفته گذشته نامه‌ای را برای هیات رئیسه نوشته بودند و ما تصویب کردیم که ایشان امروز برای ارائه گزارش خود در این جلسه شرکت کند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زنگنه گزارش بسیار خوبی را از فعل و انفعالات قیمت نفت که از تابستان تا امروز قیمتش شکسته بود به نمایندگان ارائه داد، اظهار داشت: سناریوهایی که ما باید در برابر برنامه‌های آتی این قضیه داشته باشیم، در جلسه امروز مطرح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز