خبرگزاری کار ایران

دومین جلسه سازمان‌ها و نهادهای کارگری کشور برای هماهنگی فعالیت‌های قرآنی

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۸۵۲

دومین جلسه شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن عترت جامعه کارگری با حضور نمایندگان سازمان‌ها و نهادها در دبیرخانه این شورا فرد از ساعت ۱۴ الی ۱۶ برگزار می‌شود.

طه محجوب(دبیر شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت جامعه کارگری) گفت: دومین جلسه شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن عترت جامعه کارگری با حضور نمایندگان سازمان‌ها و نهادها در دبیرخانه این شورا فردا برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ وی گفت: این جلسه پیرو موافقت نامه فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با هدف تشکیل یک نهاد قانونی ذیل شورای توسعه فرهنگ قرآنی تشکیل می‌شود که قرار است نمایندگان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان تأمین اجتماعی، سازمان بهزیستی، سازمان فنی و حرفه‌ای، کانون عالی شورای‌های اسلامی کار، کانون عالی انجمن‌های اسلامی کارخانجات، اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری، دارالقرآن خانه کارگر، سازمان اوقاف و امور خیریه و نیز برخی نمایندگان از واحدهای بزرگ صنعتی کشور در دبیرخانه این شورا حضور یابند.

وی افزود: در این جلسه قرار است سازمان بهزیستی کشور و شرکت ایران خودرو گزارشی را از فعالیت‌های قرآنی خود ارائه نمایند.

محجوب افزود: این جلسه روز دوشنبه مورخ ۱۵/۱۰ / ۹۳ از ساعت ۱۴ الی ۱۶ در محل دبیرخانه این شورا برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز