خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان؛

دغدغه‌ اصلی سازمان‌ها، دستیابی به اهداف عالی کیفی است

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۸۱۹

عمده تلاش کارکنان شرکت گاز استان کرمان در جهت رسیدن و دست یابی به اهداف معطوف و تلاش برای استقرار سیستم محیا است.

مدیر عامل شرکت گاز کرمان گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی سازمان‌ها دستیابی به اهداف عالی کیفی مدیریتی و رضایت‌مندی مشتریان است و عمده تلاش کارکنان شرکت گاز استان کرمان در جهت رسیدن و دست یابی به اهداف معطوف و تلاش برای استقرار سیستم محیا است.

به گزارش ایلنا ازکرمان، در راستای اجرای سیستم مدیریت کیفیت یکپارچه(ISO ۹۰۰۱) و مدیریت زیست محیطی(ISO ۱۴۰۰۱) و مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه(OHSAS۱۸۰۰۱ و HSE)، اولین جلسه بازنگری این ایزوها با حضور مدیر عامل، اعضاء هیات مدیره، اعضاء کمیته تضمین کیفیت برگزار شد.

دراین جلسه ودیعتی، مدیر عامل شرکت گاز کرمان، اهداف بازنگری مدیریت را به منظورحصول اطمینان از استقرار سیستم مدیریت کیفیت و برطرف کردن موانع احتمالی افزود: با بازنگری‌های مدرن مدیریتی و شناسایی و برطرف سازی مشکلات موجودسعی شده عملکرد‌ها را به استانداردهای تدوین شده برسانیم.

ودیعتی بیان داشت: انجام وظایف کارکنان در سایه همکاری، همدلی، دقت و سرعت لازم، منطبق با استاندار‌دها و برنامه‌های تدوین شده، مهم‌ترین عامل ترقی و پیشرفت این شرکت است که امیدواریم کارکنان مجرب، خدمات شایسته و مطلوب تری به مشتریان و ذی‌نفعان ارائه کنند.

وی با اعلام اینکه در ارتقای اثر بخشی و بهبود مداوم سامانه مدیریت یکپارچه این شرکت، برنامه ریزی‌های موثری انجام شده است، ابراز داشت: با انجام ممیزی تمامی واحد‌ها و فرآیندهای انجام کار در شرکت، در قالب سیستم IMS توسط ممیزان ٬ تحلیل و پس از انطباق و اطمینان از برقراری و ارتقای اثر بخشی و بهبود مداوم سامانه مدیریت یکپارچه با شاخص‌های مورد نظر، اعتبار گواهینامه‌های صادره شده، تمدید می شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان گفت: قدر و منزلت هر انسانی به میزان پایبندی او به ارزش‌ها است و هر چقدر کارمندان بیشتر به ارزش‌ها پایبند باشند، عزتمندتر خواهند بود.

وی گفت: چنانچه همکاران با انگیزه‏‌های الهی، امانت‏داری و خدمت‏‌رسانی به مردم در ارائه خدمات کوشا و شکرگزار پروردگار بزرگ باشند؛ و در فصل سرما در جهت تحقق اهداف و استمرار جریان گاز به مردم فهیم تلاش نمایند تا زمستان امسال نیز شاهد افت فشار گاز نباشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز