خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کرمان؛

مقاومت در برابر تغییرات، بزرگترین مانع موفقیت یک سیستم است

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۸۱۸

تقویت رشد، استحکام پایه‌های اقتصادی کشور و افزایش توانمندی ها برای مقابله با فشارهای خارجی مهم ترین اهداف اقتصاد مقاومتی است.

معاون توسعه ی مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کرمان با بیان اینکه لازمه مدیریت بر سازمان ها، تغییر شرایط و سازگاری با شرایط جدید است، گفت: مقاومت در برابر تغیرات، بزرگترین مانع موفقیت یک سیستم است.

به گزارش ایلنا ازکرمانع محمد محسن بیگی با اشاره به اجرای سیاست کلی اقتصاد مقاومتی در ادارات کشور افزود: تقویت رشد، استحکام پایه‌های اقتصادی کشور و افزایش توانمندی ها برای مقابله با فشارهای خارجی مهم ترین اهداف اقتصاد مقاومتی است.

وی انعطاف پذیری، مولد بودن، پیشرو بودن، افزایش سهم تولید وخدمات، افزایش سهم منابع انسانی ومدیریت منابع را از مهم‌ترین خصوصیات اقتصاد مقاومتی برشمرد.

وی افزود: مدیریت منابع و مدیریت نیروی انسانی از مولفه های مهم تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور هستند.

وی بابیان اینکه تغییر و تحول لازمه توسعه و موفقیت سازمان هاست، گفت: همیشه تغییر افراد درسازمان ها موثر واقع نمی شود باید نگرش و شیوه ی تفکر افراد تغییر یابد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کرمان، ضمن تاکید برصرفه جویی در ادارات آموزش و پرورش گفت: صرفه جویی در منابع نقش موثری در پیشبرد اهداف تعلیم تربیت دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز