خبرگزاری کار ایران

رقابت های هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس؛

منچستریونایتدپیروز شد/چلسی بازهم مساوی کرد

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۷۲

پیکارهای هفته چهاردهم لیگ برتر شب گذشته با انجام 8 دیدار ادامه پیدا کرد که ساعت یک بامداد به وقت تهران خاتمه یافت.

تیم فوتبال منچستریونایتد مقابل وستهام پیروزی خفیفی را کسب کرد اما چلسی با رافائل بنیتس، مربی جدیدش همچنان در حسرت کسب برد پس از دو تساوی باقی ماند.

به گزارش ایلنا، پیکارهای هفته چهاردهم لیگ برتر شب گذشته با انجام 8 دیدار ادامه پیدا کرد که ساعت یک بامداد به وقت تهران خاتمه یافت.

در یکی از دیدارهای انجام گرفته منچستریونایتد، صدرنشین لیگ برتر با یک گل از سد وستهام در ورزشگاه اولدترافورد گذشت. روبین فان‌پرسی در دقیقه یک بازی تک گل سرنوشت‌ساز را به ثمر رساند.

چلسی، قهرمان فصل گذشته اروپا که هفته قبل روبرتو دی‌متئو را از کادر مربیگری برکنار کرد، همراه با رافائل بنیتس، سرمربی جدیدش یکبار دیگر متوقف شد و در حسرت کسب برد باقی ماند. این تیم پس از تساوی بدون گل یکشنبه مقابل منچسترسیتی برابر فولام هم همین نتیجه را کسب و به یک امتیاز بسنده کرد.

*نتایج سایر نتایج:

ویگان صفر – منچسترسیتی 2

اورتون یک – آرسنال یک

تاتنهام 2- لیورپول یک

سوانسی 3-وست‌برومویچ‌آلبیون

استوک‌سیتی 2- نیوکاسل یک

ساوتهمپتون یک – نوریچ‌سیتی یک

هم اکنون منچستریونایتد با 33 امتیاز صدرنشین است و منچسترسیتی و چلسی به ترتیب با 32 و 26 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز