خبرگزاری کار ایران

پاتوق ۴سوداگر مرگ در اصفهان شناسایی شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۳۶

مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه روز آماده دریافت اطلاعات، اخبار و گزارش‌های مردمی در زمینه وجود پاتوق‌های توزیع و مصرف مواد افیونی است.

اصفهان – ایلنا: رئیس پلیس مرکز استان اصفهان از دستگیری چهار سوداگر مرگ که اقدام به توزیع مواد صنعتی روانگردان در شهر می‌کردند، خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه مته‌مان مقداری مخدر از نوع شیشه کشف و ضبط شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «حسن یاردوستی» با اشاره به دریافت خبری درباره تجمع تعدادی از افراد معتاد در یکی از کارگاههای سطح شهر برای توزیع و مصرف ماده افیونی شیشه، افزود: ماموران پس ازانجام تحقیقات لازم و اطمینان از درستی موضوع، با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و مته‌مان را که در حال بسته بندی ماده مخدر شیشه بودند مشاهده کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ادامه داد: مته‌مان به محض اطلاع از حضور ماموران انتظامی و برای اینکه ماده افیونی شیشه را به طریقی معدوم کنند، مقادیری مواد مخدر شیشه را به داخل آب ریختند اما ماموران بلافاصله در یک عملیات منسجم و هماهنگ وارد عمل شده و موفق شدند ۴ نفر از مته‌مان این پاتوق را دستگیر و مقادیری از مواد مخدر شیشه را که به داخل آب ریخته شده بود را کشف و ضبط کنند.

سرهنگ یاردوستی از کشف و ضبط تعداد ۲۰ پک بسته بندی شیشه، دو دستگاه ویدئو، یک عدد سلاح سرد در بازرسی از پاتوق سوداگران خبر داد و گفت: با توجه به اثرات سوء و ناگوار اعتیاد به خصوص اعتیاد به مواد مخدر صنعتی مانند شیشه در جامعه کرد، مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه روز آماده دریافت اطلاعات، اخبار و گزارش‌های مردمی در زمینه وجود پاتوق‌های توزیع و مصرف مواد افیونی است تا با یاری شهروندان با برخورد قاطع و سریع ریشه آنکه در واقع منشاء بسیاری از جرایم و بزهکاری‌های اجتماعی است از جامعه کنده شود.

به گفته وی مته‌مان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز