خبرگزاری کار ایران

نماینده کرمانشاه:

زمان دقیق تحویل واحدهای مسکن مهر در استان کرمانشاه مشخص نیست

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۱۸

زمان دقیق تحویل واحدهای مسکن مهر در استان کرمانشاه مشخص نیست و نباید تحویل چند واحد را به معنای افتتاح و بهره برداری از این واحدها عنوان کنیم.

ایلنا ـ کرمانشاه: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: طرح مسکن مهر، طرح بسیار خوبی و تاثیرگذاری می توانست باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سیدسعید حیدری طیب افزود: ما اصل این طرح را قبول داریم ولی متاسفانه شاهد مشکلاتی در بحث کمی و کیفی احداث واحدهای مسکن مهر هستیم.

وی تاکید کرد: اگر نصف هزینه های ساخت مسکن مهر در حوزه نفت و گاز صرف می شد، بی شک می توانستیم شاهد نتایج بهتر و استوار تر در کشور باشیم، ولی شاهدیم که متاسفانه این امر محقق نشد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: باید واحدهای مسکن مهر در بافت فرسوده ساخته می شد، ولی این واحدها در خارج از شهر همانند کوهپایه ها و منابع طبیعی ساخته شده اند و همین امر باعث صرف هزینه های بالا برای دولت و پیمانکاران شده است.

حیدری طیب افزود: در اجرای ساخت واحدهای مسکن مهر در استان کرمانشاه بیش از 60 پیمانکار غیربومی به کار گرفته شده است و از سویی دیگر مصالح چینی در این واحدها به کار رفته است که این کار هم ضربه به اشتغال استان است و هم نابودی صنایع و تولیدات داخلی کشور.

وی با اشاره به اینکه مصالح به کار رفته در ساخت واحدهای مسکن مهر کرمانشاه کیفیتی پایین دارند، گفت: متاسفانه در بحث نظارت بر ساختهای واحدهای مسکن مهر، شاهد کاستی ها و کم کاریهایی هستیم و این امر تاکنون ضربات بسیار مهلکی بر روند ساخت این واحدها زده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: زمان دقیق تحویل واحدهای مسکن مهر در استان کرمانشاه مشخص نیست و نباید تحویل چند واحد را به معنای افتتاح و بهره برداری از این واحدها عنوان کنیم.

حیدری طیب در پایان گفت: امیدواریم در ساخت واحدهای مسکن مهر که در آینده عملیات اجرایی آنها شروع می شود، هم نظارت بیشتری صورت پذیرد و هم از مصالح با کیفیت تری استفاده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز