خبرگزاری کار ایران

فعالیت‌های نمایشی مجموعه تماشاخانه ایرانشهر از سر گرفته شد

کد خبر : ۲۳۸۱۴

مجموعه تماشاخانه ایرانشهر که به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) از 3 آذرماه (هشتم محرم الحرام) به مدت پنج روز تعطیل بود از روز چهارشنبه 8 آذر ماه فعالیت های نمایشی خود را با دو نمایش «مکبث» و «درخت بلوط» آغاز کرد.

ایلنا: مجموعه تماشاخانه ایرانشهر از چهارشنبه 8 آذر ماه فعالیت های نمایشی خود را با دو نمایش «مکبث» و «درخت بلوط» آغاز کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل مجموعه تماشاخانه ایرانشهر؛ نمایش 90 دقیقه ای «مکبث» به کارگردانی قطب الدین صادقی هر شب از ساعت 19 و 30 دقیقه اجراهای خود را با بازی هنرمندانی چون؛ میکائیل شهرستانی، کوروش سلیمانی، کرامت رودساز، امیر بختیاری، ناصر عاشوری و... در سالن استاد سمندریان ادامه می‌دهد.

نمایش «درخت بلوط» کاری از گروه تئاتر نقشینه به نویسندگی "تیم کراوچ" نیز که اجراهای خود را به طور رسمی از امروز چهارشنبه 8 آذر در تماشاخانه شماره یک مجموعه ایرانشهر آغاز کرده با بازی هنرمندانی چون رضا مولائی، اشکان خطیبی، کامبیز دیرباز، پیمان معادی، سیامک انصاری، برزو ارجمند، سروش صحت، رامبد جوان، هومن سیدی، بابک حمیدیان، مهرداد صدیقیان، رامین سیاردشتی، امیر آقایی و... میزبان علاقمندان به هنرهای نمایشی است.

در این نمایش 70 دقیقه ای رضا مولایی به عنوان بازیگر ثابت به ایفای نقش می‌پردازد و هر شب یکی از هنرمندان یاد شده به عنوان نقش مقابل، مولایی را در اجرای این اثر کمک می‌کنند.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به؛ محمدرضا اصلی دستیار اول کارگردان و برنامه ریز، نازنین شانه ساز دستیار دوم، علیرضا گودرزی مدیر اجرا، کاوه عیدی آهنگساز، ریحانه هاشمی عکاس و مصیب زارعی مدیر صحنه اشاره کرد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا رزرو بلیط نمایش های یاد شده می توانند از طریق سایت مجموعه تماشاخانه ایرانشهر به نشانی اینترنتی www.tamashakhaneh.ir مراجعه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز