خبرگزاری کار ایران

واگن‌های مترو تا پایان سال وارد اصفهان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۶۹

استقبال مردم از ناوگان اتوبوسرانی نسبت به سال‌های گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته و ناوگان اتوبوسرانی روزانه ۸۰۰ هزار مسافر را در سطح شهر جابجا می‌کند.

اصفهان – ایلنا: رییس شورای اسلامی شهر اصفهان مترو را یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین پروژه‌های کلانشهر اصفهان دانست و گفت: واگن‌های مترو در حال ساخت است و تا پایان سال وارد اصفهان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، عباس حاج رسولی‌ها در حاشیه ملاقات با شهروندان اصفهانی افزود: ما به دنبال راه اندازی مترو هستیم و امیدواریم تا پایان سال جاری ۱۰ کیلومتر از خط یک مترو اصفهان راه اندازی شود.

وی کاهش تعداد مراجعه کنندگان نسبت به ملاقات‌های قبلی را نشان دهنده عملکرد مثبت شهرداری دانست و تاکید کرد: بیشترین درخواست شهروندان در زمینه‌های شهرسازی، عمرانی، خدماتی و اشتغال است.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید لزوم پیگیری و رسیدگی به خواسته‌های شهروندان، تصریح کرد: لازم است شهرداریهای مناطق ۱۴ گانه، قوانین شهری را شفاف برای شهروندان بازگو کنند تا برخی ابهامات موجود برای مردم حل شود.

حاج رسولی‌ها از اختصاص بودجه برای خرید اتوبوس‌های ناوگان اتوبوسرانی خبر داد و گفت: شهرداری ۲۰۰ دستگاه اتوبوس برای ناوگان حمل و نقل عمومی شهر اصفهان در سال آینده خریداری می‌کند.

وی با اشاره به پرداخت یارانه‌های حمل و نقل عمومی ادامه داد: هفته گذشته دولت درصدی از سهم یارانه‌های حمل و نقل عمومی سال گذشته شهرداری اصفهان را پرداخت کرد.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان یادآور شد: استقبال مردم از ناوگان اتوبوسرانی نسبت به سال‌های گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته و ناوگان اتوبوسرانی روزانه ۸۰۰ هزار مسافر را در سطح شهر جابجا می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز