خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه آزاد مطرح کرد:

استخدام بی‌رویه در واحدهای دانشگاه طی سال‌های گذشته

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۱۳۵

در صورت عدم چاره اندیشی و ادامه روند فعلی در دانشگاه آزاد اسلامی طرح‌های عمرانی، پژوهشی و فرهنگی نمی‌تواند به موفقیت برسد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی ۴۷ هزار کارمند غیر عضو هیات علمی دارد، گفت: باید چاره‌ای برای این حجم نیروی انسانی اندیشیده شود چرا که ۸۵ درصد درآمد دانشگاه صرف پرداخت حقوق به کارکنان دانشگاه می‌شود و مسلما دانشگاه با ادامه این روند با مشکل مواجه خواهد شد.

به گزارش ایلنا، میرزاده در نود و هفتمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به این موضوع که در سالهای گذشته در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استخدام بی‌رویه صورت گرفته است، گفت: در صورت عدم چاره اندیشی و ادامه روند فعلی در دانشگاه آزاد اسلامی طرح‌های عمرانی، پژوهشی و فرهنگی نمی‌تواند به موفقیت برسد.

وی با تاکید بر اینکه باید برای توسعه دانشگاه، شرکت‌های دانش بنیان، پروژه‌های پژوهشی و پارک علم و فناوری داشته باشیم، عنوان کرد: بدون داشتن این موارد و تنها با وابستگی به شهریه نمی‌توانیم به اهداف خود در دانشگاه آزاد اسلامی دست پیدا کنیم.

وی در ادامه با اشاره به بخشنامه بازگشت به تحصیل دانشجویان انصرافی دانشگاه آزاد اسلامی که در مرداد ماه سال جاری ابلاغ شد، تصریح کرد: بر اساس این بخشنامه برای تمامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که به دلایل مختلف از ادامه تحصیل بازمانده‌، ترک تحصیل کرده یا مراجعه نکرده‌ یا در صورت قبولی موفق به ثبت‌نام نشده‌ بودند، شرایط تحصیل به وجود آمد که این تصمیم با استقبال گسترده دانشجویان مواجه شد و در طی این مدت زمینه بازگشت به تحصیل ۲۰ هزار نفر از دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی فراهم شد.

گفتنی است در ادامه این جلسه گزارش کمیسون‌های تخصصی هیات رئیسه مطرح شد. همچنین گزارش دبیرخانه هیات موسس دانشگاه در خصوص جایگاه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی بین دانشگاههای کشور در آزمون دکتری و کار‌شناسی ارشد سال ۹۲ که توسط سازمان سنجش کشور برگزار گردید، ارائه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز