خبرگزاری کار ایران

بدلیل انجام ندادن تعهدات مالی؛

اسپانسرسازمان لیگ ممنوع الخروج شد / سکوت معنادار ساکت!

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۰۹۵

به نظر می رسد اسپانسری که برای نخستین بار در تاریخ فوتبال کشور رقم قابل توجهی را در لیگ فوتبال هزینه کرده بدلیل مشکلات عدیده مالی ادامه همکاری اش با سازمان لیگ در پرده ابهام خواهد بود.

مدیر شرکت کانون ایران نوین که اسپانسری سازمان لیگ برتر فوتبال را در اختیار دارد به دلیل انجام ندادن تعهدات مالی خود ممنوع الخروج شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این شرکت تبلیغاتی که برای نخستین بار قراردادی ۱۶۰ میلیاردی را به مدت دو سال با سازمان لیگ منعقد کرده، انحصار تبلیغات محیطی و دور زمین مسابقات فوتبال را در اختیار گرفت ولی در مدت همکاری خود با سازمان لیگ تنها به ۱۰ درصد از تعهدات خود را عمل کرده که از این مقدار که رقمی حدود ۱۲ میلیارد تومان را شامل می شود حدود ۶ میلیارد به صورت چک و غیر نقدی به سازمان لیگ پرداخت شده که چک های مذکور نیز برگشت خورده است.

از همین رو مریم شفیعی مدیر شرکت کانون ایران نوین که به تازگی قصد خروج از کشور را داشته به دلیل همین بدهی های سنگین و چک های پاس نشده ممنوع الخروج شده است. وی که گفته می شود ارتباط های مالی هم با بابک زنجانی داشته در حال حاضر بواسطه پرداخت معوقات خود تحت فشار سازمان لیگ قرار دارد و این سازمان اعلام کرده در صورت ادامه این وضعیت مطالبات خود را از طریق قانونی پیگیری خواهد کرد.

از سوی دیگر از آنجا که این اسپانسر سرشناس که پیش از این سابقه فعالیت در ساخت فیلم های سینمایی و تلویزیونی را نیز داشته از طریق محمد رضا ساکت مدیر عامل سابق باشگاه ماهان سپاهان به سازمان لیگ معرفی شده از او خواسته اند تا با میانجیگری وی مشکلات بوجود آمده حل و فصل شود که مدیر عامل پیشین ماهان تاکنون در ابن زمینه سکوت معنی داری داشته است.

با شرایط بوجود آمده به نظر می رسد اسپانسری که برای نخستین بار در تاریخ فوتبال کشور رقم قابل توجهی را در لیگ هزینه کرده بدلیل مشکلات عدیده مالی ادامه همکاری اش با سازمان لیگ در پرده ابهام خواهد بود. آنچه مشخص است ظرف روزهای آینده موضع گیری مهدی تاج رئیس سازمان لیگ در این زمینه به ابهامات پاسخ خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز