خبرگزاری کار ایران

معاون پژوهش دانشگاه آزاد مسجدسیلمان به ایلنا خبر داد:

اختصاص ۲۰ میلیون تومان برای آسیب‌شناسی خودکشی‌های اخیر مسجدسلیمان

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۰۴۸

این کارگروه از اساتید متخصص در زمینه جامعه شناسی و روانشناسی تشکیل شده که با همکاری یک نماینده از بهزیستی آغاز به کار خواهد کرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد واحد مسجدسیلمان گفت: برای کارگروه آسیب‌شناسی خودکشی‌های اخیر در مسجد سلیمان تا سقف ۲۰ میلیون تومان از سوی بهزیستی تامین اعتبار صورت گرفته است.

احمد نیامدپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: این کارگروه از اساتید متخصص در زمینه جامعه شناسی و روانشناسی تشکیل شده که با همکاری یک نماینده از بهزیستی آغاز به کار خواهد کرد.

وی ادامه اداد: اعتباری تا سقف ۲۰ میلیون تومان برای بررسی وضعیت خودکشی در مسجدسلیمان برای این کارگروه تعیین شده است که پس از دریافت اطلاعات تکمیلی از سوی دادستان و نیروی انتظامی این کارگروه به طور رسمی کار خود را آغاز خواهد کرد.

نیامدپور تصریح کرد: دانشگاه آزاد متخصصان خوبی در زمینه جامعه شناسی و روانشناسی داشته و مستعدترین ارگان در یک کار پژوهشی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اعضای کارگروه از سوی دانشگاه دو نفر تعیین شده و خود بنده نیز سرپرستی تیم را بر عهده دارم، افزود: امیدواریم با بررسی های بومی به یکسری راه‌حل‌ها که مختص مسجد سلیمان است، برای حل مسئله خودکشی برسیم.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد واحد مسجدسیلمان خاطرنشان کرد: فاکتورهای مختلفی مانند سن، جنس، تحصیلات و… برای این تحقیق نیاز است که مورد بررسی قرار گیرد و نتیجه برای آسیب شناسی اعلام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز