خبرگزاری کار ایران

سید حسن خمینی در شورای اداری خوزستان:

ظرفیت‌های موجود خوزستان، بهانه را برای وجود محرومیت‌ها به کسی نمی‌دهد

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۰۱۱

رابطه مردم با مسوولین باید رابطهٔ فرزند و پدر باشد، اگر پدر جایی خواست چیزی را منع کند، نباید جنبهٔ تمامیت خواهی داشته باشد.

جلسهٔ شورای اداری استان خوزستان، بعد از ظهر امروز و با حضور سید حسن خمینی، تولیت آستان حضرت امام خمینی «ره»، در سالن اجتماعات استانداری خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، در این جلسه که با حضور استاندار و معاونین وی، مدیران کل ادارات استان، جمعی از اعضاء شوراهای اسلامی استان، شهرداران و اصحاب رسانه برگزار گردید، ابتدا سودانی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ضمین خیر مقدم به یادگار امام گفت: خوزستان هم مهد تمدن ایران، هم مهد تشیع، هم مهد جهاد و هم مهد صنعت و اقتصاد است.

عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان نیز با توجه به حضور یادگار امام در این جلسه به ارائه آماری از کارهای انجام گرفته که موضوعیت معنوی داشته از جمله: تجلیل از نمایندگان فقید و ادوار گذشتهٔ مجلس شورای اسلامی، اجلاس پیرغلامان، پرداخت.

وی همچنین افزود: در دهم و یازدهم ماه جاری نیز اجلاس سراسری نماز را با حضور حاج آقای قرائتی و معاون اول ریاست جمهوری در خوزستان برگزار خواهیم نمود.

مقتدایی همچنین بر لزوم توجه ویژه به حفظ و ثبت ارزش‌های دفاع مقدس تأکید نمود.

در ادامهٔ این مراسم، سید حسن خمینی ضمن ابراز خرسندی از حضور در خوزستان و در جمع مردم خونگرم آبادان گفت: بزرگ‌ترین انتظاری که حضرت امام از ما دارد، رفع محرومیت‌ها در تمام ابعاد جامعه است.

وی افزود: رابطه مردم با مسوولین باید رابطهٔ فرزند و پدر باشد، اگر پدر جایی خواست چیزی را منع کند، نباید جنبهٔ تمامیت خواهی داشته باشد.

تولیت آستان حضرت امام اظهار کرد: پیوند عاطفی محکم و عمیقی بین مردم و امام وجود داشت که سبب گردیده، با گذشت ۲۵ سال، مردم هنوز به امام عشق بورزند، و اینرا من بیشتر احساس می‌کنم، وگرنه هزاران «حسن» وجود دارد.

وی خطاب به مسوولین گفت: قدر این دوره کوتاه مسوولیت را بدانید، ادای دین ما به شهدا و امام راحل، تلاش بیشتر برای رفع محرومیت‌ها است.

سید حسن خمینی با تأکید بر تلاش وافر برای رفع بیکاری با استفاده از سرمایه گذاری و با اشاره به این مسأله که مقتدایی مدیری توانمند است گفت: جذب سرمایه، آرامش می‌خواهد که مرهون نگاه من و شما است. کسی که در درونش آرامش دارد می‌تواند اطرافش را آرام کند و به قول امام: «رفتار استاد درس می‌دهد، نه گفتارش».

وی در پایان افزود: عزم عمومی بوجود آمده برای توسعهٔ استان را غنیمت بشمارید و کدورت‌ها را دور بریزید. خوزستان منابع فراوانی از قبیل نیروی انسانی توانمند، سرمایه، منابع آب و زمین دارد، باید دستی پیدا شود و دل‌ها را به هم نزدیک‌تر کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز