خبرگزاری کار ایران

فرمانده تیپ ۶۵ نوهد:

نیروهای ویژه ارتش آماده مبارزه با اقدامات تروریستی هستند

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۹۷۵

نیروهای نوهد در عملیات ها در پشت خط دشمن نفوذ کرده و ضربات سنگینی را به آنها وارد می کنند، همچنین می توانند عملیات آزادی گروگان و مبارزه با اقدامات تروریستی را اجرا کنند.

فرمانده تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهای ویژه نیروی زمینی ارتش آماده حضور در هر نوع عملیات و در هر کجا که لازم باشد، هستند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم نوذر نعمتی پس از انجام عملیات فرود نیروی ویژه در منطقه رزمایش محمد رسول الله(ص) گفت: کارکنان تیپ ۶۵ نوهد، دوره های ویژه را طی کرده و با تمام تجهیزات می توانند در هر منطقه که لازم باشد، حضور پیدا کنند.

وی افزود: تیپ ۶۵ نوهد با توجه به نیروهایی که دارد می تواند نیازهای عملیاتی ایران را در هر محلی برآورده کند و ما این توان را داریم که انواع نفوذها را از راه هوا، دریا و خشکی عملیاتی کنیم.

امیر سرتیپ دوم نعمتی در پایان افزود: نیروهای نوهد در عملیات ها در پشت خط دشمن نفوذ کرده و ضربات سنگینی را به آنها وارد می کنند، همچنین می توانند عملیات آزادی گروگان و مبارزه با اقدامات تروریستی را اجرا کنند.

به گزارش ایسنا، نیروهای ویژه تیپ ۶۵ نوهد صبح امروز و در نخستین روز از رزمایش ارتش توسط هواپیمای ترابری سی ۱۳۰ در منطقه رزمایش فرود آمده و عملیات انجام دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز