خبرگزاری کار ایران

با ترک بغداد؛

لاریجانی عازم کربلا شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۹۲۹

علی لاریجانی که در ادامه سفر منطقه‌ای خود به برخی کشورهای منطقه در عراق به سر می‌برد، امروز(پنجشنبه ۴ دی‌ماه) بغداد را برای زیارت حرم حضرت سیدالشهدا(ع) و قمر بنی‌هاشم حضرت عباس(ع) به مقصد شهر کربلا ترک کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی پایتخت عراق را به مقصد شهر کربلا ترک کرد.

به گزارش ایلنا، ‌ علی لاریجانی که در ادامه سفر منطقه‌ای خود به برخی کشورهای منطقه در عراق به سر می‌برد، امروز(پنجشنبه ۴ دی‌ماه) بغداد را برای زیارت حرم حضرت سیدالشهدا(ع) و قمر بنی‌هاشم حضرت عباس(ع) به مقصد شهر کربلا ترک کرد.

لاریجانی در سفر خود به عراق ابتدا به شهر نجف رفت و ضمن زیارت حرم امیرالمومنین(ع) و قبور برخی دیگر از بزرگان و علمای کشور عراق، با مراجع عالیقدر این کشور از جمله آیات عظام سیستانی، حکیم، فیاض و بشیر نجفی دیدار و درخصوص مسائل مهم منطقه و عراق گفت‌وگو کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی سپس به بغداد پایتخت عراق رفت و با مقامات بلند پایه سیاسی این کشور از جمله رئیس جمهور، نخست‌وزیر، رئیس مجلس، رئیس مجلس اعلای اسلامی، وزیر امور خارجه، رئیس کنگره ملی و همچنین رئیس سابق مجلس عراق دیدار و درخصوص مسائل مهم فیمابین، منطقه‌ای و بین‌المللی بحثو گفت‌وگو کرد که از مهمترین آنها می‌توان به راهکارهای برخورد جدی با گروه‌های تروریستی موجود در عراق و همچنین راه‌های بسط و گسترش روابط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی میان تهران و بغداد اشاره کرد.

در ادامه رئیس مجلس و هیات همراه برای زیارت حرم امام موسی کاظم(ع) و امام جواد(ع) عازم کاظمین شدند و مجدداً به بغداد بازگشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز