خبرگزاری کار ایران

با تایید کمیته انضباطی؛

پرسپولیس باید ۱۲۰ میلیون تومان برای صادقیان به ذوب آهن بپردازد

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۹۰۰

کمیته انضباطی در پرونده مربوط به مطالبه حق رشد پیام صادقیان رای را به سود باشگاه ذوب‌آهن صادر کرد و به این ترتیب باشگاه پرسپولیس بایستی مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان به باشگاه ذوب‌آهن پرداخت نماید.

باشگاه پرسپولیس باید ۱۲۰ میلیون تومان به عنوان حق رشد پیام صادقیان به باشگاه ذوب‌آهن پرداخت کند.

به گزارش ایلنا، با پیگیری صورت گرفته و تلاش‌های مدیریت باشگاه ذوب‌آهن و نماینده حقوقی این باشگاه، کمیته انضباطی در پرونده مربوط با مطالبه حق رشد پیام صادقیان رای را به سود باشگاه ذوب‌آهن صادر کرد و به این ترتیب باشگاه پرسپولیس بایستی بابت حق رشد صادقیان مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان به باشگاه ذوب‌آهن پرداخت نماید.

پیام صادقیان بازیکنی که در باشگاه ذوب‌آهن اصفهان مراحل رشد را سپری کرد و پس از ۴ فصل در جمع بازیکنان بزرگسال ذوب‌آهن به تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیوست. شرایط مربوط با ماده‌ای که در قانون حق رشد وجود دارد را احراز نموده و به این ترتیب باشگاه پرسپولیس بایستی مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان به خاطر حق رشد پیام صادقیان به باشگاه ذوب‌آهن پرداخت نماید.

پاسخ دادخواست باشگاه ذوب آهن در تاریخ ۲۹/۹ / ۹۳ در دادنامه شماره ۵۶۸ به باشگاه ذوب آهن اصفهان ارسال شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز