خبرگزاری کار ایران

یونسی در پیام تبریک سال نو به مسیحیان کشورمان:

امیدواریم الگویی برای همزیستی اجتماعی به جهانیان عرضه کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۸۸۳

میدواریم با اتکاء به آموزه های ادیان توحیدی و آموخته های فرهنگ ایرانی مدلی برای مبارزه با خشونت و افراطی گری و الگویی برای همزیستی اجتماعی و انسانی را به جهانیان عرضه کنیم.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام علی یونسی عصر چهارشنبه فرا رسیدن میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) و آغاز سال ۲۰۱۵ میلادی را به همۀ پیروان این آیین تبریک گفت و تاکید کرد: در جهان امروز، ما شاهد خشونت های مذهبی، قومی و فرقه ای هستیم و از طرفی شرک های جدید با القاب گوناگون به ستیز با ادیان توحیدی آمده اند که در این میان، باورها و ارزش های ادیان توحیدی می تواند کشتی نجات بشریت باشد؛ باورهایی که در آن عقلانیت، اعتدال و مدارا ارزش محسوب می شود و جهل و جمود، افراطی گری و خشونت ضد ارزش است.

وی در ادامه پیام آورده است: امیدواریم با تمسک به اخلاق دینی، پذیرش تنوع، تقویت انسجام اجتماعی و ایجاد همدلی و همبستگی تمامی پیروان ادیان الهی، شاهد گسترش محبت، صلح و آرامش در ایران و جهان باشیم.

یونسی اضافه کرد: همچنین امیدواریم با اتکاء به آموزه های ادیان توحیدی و آموخته های فرهنگ ایرانی مدلی برای مبارزه با خشونت و افراطی گری و الگویی برای همزیستی اجتماعی و انسانی را به جهانیان عرضه کنیم.

دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، سالی سرشار از سعادت و شادکامی و موفقیت را برای مسیحیان(ارامنه، آشوریان وکلدانیان) کشورمان آرزو کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز