خبرگزاری کار ایران

سلسله نشست‌های کتابخانه، موزه و آرشیو در کتابخانه ملک

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۸۶۵

نشست «سیاست‌گذاری اطلاعات و دانش در علوم کتاب‌داری، موزه‌داری و آرشیوداری» در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود.

نخستین نشست از سلسله نشست‌های «کتابخانه، موزه و آرشیو(گذشته، حال، آینده)» در کتابخانه و موزه ملی ملک، در روز شنبه(۶ دی) با موضوع «سیاست‌گذاری اطلاعات و دانش در علوم کتاب‌داری، موزه‌داری و آرشیوداری» برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا؛ در این نشست درباره «سیاست‌گذاری اطلاعات و دانش در علوم کتاب‌داری، موزه‌داری و آرشیوداری»، متخصصان کتاب‌داری، موزه‌داری و آرشیو، علم سیاست‌گذاری علم و آینده‌نگاری علم و نیز موزه‌داری سخنرانی می‌کنند.

«عبدالرضا نوروزی چاکلی» مدیر گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه شاهد، «سیاوش ملکی‌فر» دانشجوی دکترای آینده‌پژوهی و «محمدرضا جواهری» کارشناس حوزه موزه‌داری و مدیرعامل موسسه فرهنگی موزه‌های بنیاد به عنوان سخنرانان نخستین نشست از سلسله نشست‌های «کتابخانه، موزه و آرشیو(گذشته، حال، آینده)» نظرات خود را در این حوزه‌ها ارایه می‌کنند.

نشست «سیاست‌گذاری اطلاعات و دانش در علوم کتاب‌داری، موزه‌داری و آرشیوداری» از ساعت ۱۵ تا ساعت ۱۷ در کتابخانه و موزه ملی ملک در محوطه تاریخی باغ ملی تهران به نشانی «میدان امام خمینی، سردر میدان مشق، خیابان ملل متحد» برگزار می‌َشود.

از دوستداران و علاقه‌مندان دعوت می‌شود در این نشست‌ها حضور یابند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز