خبرگزاری کار ایران

امیرآبادی در گفت وگو با خبرنگاران مطرح کرد؛

بودجه کل کشور ۸۴۰هزار میلیارد تومان، بودجه قم ۲۲۴ میلیارد تومان

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۸۳۰

استان قم در بودجه سال ۹۴ از نظر حجمی، رتبه ۲۸ کشور را در اختصاص بودجه‌های عمرانی دارد / بودجه سال گذشته قم ۱۹۰ میلیارد تومان بود.

ایلنا: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که کل بودجه پیش بینی شده کشور برای سال ۹۴ رقمی حدود ۸۴۰ هزار میلیارد تومان است، گفت: کل بودجه استان قم نیز ۲۲۴ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، «احمد امیرآبادی فراهانی» نماینده مردم قم و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، عصر امروز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران استان قم، در خصوص بودجه کشور در سال ۹۴ و همچنین بودجه اختصاص یافته به استان قم برای سال ۹۴، توضیحاتی ارائه داد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، با بیان این که بودجه کل کشور برای سال ۹۴، رقمی حدود ۸۴۰ هزار میلیاردتومان پیش بینی شده، گفت: بودجه استان قم نیز برای سال ۹۴ رقمی حدود ۲۲۴ میلیارد تومان پیش بینی شده که البته این رقم سال گذشته ۱۹۰ میلیارد تومان بود.

وی با بیان این که استان قم در بودجه سال ۹۴ از نظر حجمی، رتبه ۲۸ کشور را در اختصاص بودجه‌های عمرانی دارد که نسبت به سال گذشته یک رتبه رشد را نشان می دهد، گفت: قم از نظر درآمدهای عمومی در رتبه ۲۳ کشور، از نظر اعتبارات در نظر گرفته شده برای حقوق و مزایای کارمندان رتبه ۳۱، ‏و در زمینه تملک دارایی‌ها و سرانه تملک دارایی ها نیز رتبه ۲۳ را دارا می باشد.

امیرآبادی در ادامه در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که با توجه به این که وزیر کشور در یک مقطع زمانی خاصی گفته بود ۷۰ درصد شهرداری های کشور تقریبا ورشکسته هستند، برای حل این معضل چه تدبیری اندیشیده شده است؟ گفت: قانون مالیات بر ارزش افزوده وجود دارد که در آن، ماده ۳۸ درآمد خوبی را برای شهرداری ها پیش بینی کرده است؛ البته شهرداری های کوچک در آمد شان خیلی پایین است و حتی حقوق و درآمد کارکنان و کارمندان خود را هم نمی توانند بدهند اما شهرداری های بزرگ وضعیت خوبی دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز