خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره کار شهرضا خبر داد:

تایید حکم بازگشت به کار ۳۰۰ کارگر اخراجی راک سرامیک در مرجع حل اختلاف

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۷۷۰

«در حالی که ۳۰۰ کارگر راک سرامیک شهرضا(از شهرهای استان اصفهان) اول آذر ماه و در پی پایان قرارداد کارشان اخراج شدند رئیس اداره کار این شهرستان از تایید حکم بازگشت به کار این کارگران در هیات حل اختلاف خبر داد.»

در حالی که ۳۰۰ کارگر راک سرامیک شهرضا(از شهرستان‌های استان اصفهان) اول آذر ماه و در پی پایان قرارداد کارشاناخراج شدند، رئیس اداره کار این شهرستان از تایید حکم بازگشت به کار این کارگران در هیات حل اختلاف خبر داد.

«مصطفی اباذری»، رئیس اداره کار شهرضا با اشاره بهحکم ماه گذشته هیات تشخیصمبنی بر بازگشت به کار کارگران اخراجی راک سرامیک، به ایلنا گفت: هیات حل اختلاف علاوه بر تایید حکم بازگشت به کار کارگران، کارفرما را به پرداخت معوقات ایام بلاتکلیفی مکلف کرده است.

او افزود: هیات حل اختلاف به این دلیل کارفرما را به پرداخت معوقات ایام بلاتکلیفی مکلف کرده است که او برای تعطیلی کارخانه، دلایل موجهی به این مرجع حل اختلافات کارگری و کارفرمایی ارائه نکرده است.

این مقام دولتی در ادامه بیان کرد: حکم هیات حل اختلاف دوشنبه(۱ دی) صادر شده است و برای اجرا در اختیار مراجع قضایی قرار گرفته است.

اباذری در عین حال گفت: این حکم هنوز به کارفرما ابلاغ نشده است و به احتمال زیاد شنبه هفته آینده(۶ دی) به او ابلاغ خواهد شد.

رئیس اداره کار شهرضا در پایان با اشاره به بخشش بخشی از جریمه‌های کارفرما در جلسه دو هفته پیش شورای تامین استان اصفهان، گفت: یکسری از جرایم تاخیری کارفرما در جلسه دو هفته پیش شورای تامین بخشیده شد و قرار شد که اصل بدهی او تقسیط شود و کارفرما نیز در عوض زمینه بازگشت به کار کارگران را فراهم کند اما او تاکنون به وعده‌اش پایبند نبوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز