خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

استانداران در اجرای طرح‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات همکاری خواهند کرد

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۷۶۰

وزارت کشور قول می‌دهد که تمام استانداران را برای مشارکت در ساخت این طرح و دیگر طرح‌های ستاد در اعتاب مقدسه بسیج و دخیل نماید.

وزیر کشور در بازدید از طرح توسعه حرم حضرت علی(ع) به نام صحن و شبستان حضرت زهرا(س) این طرح را عظیم و اقدامات انجام شده را مافوق تصور دانست.

به گزارش ایلنا، رحمانی فضلی در بازدید از طرح توسعه حرم حضرت علی(ع) گفت: پیشرفت اجرایی صحن حضرت زهرا(س) به عنوان یک پروژه بزرگ در جهان اسلام از افتخارات است که با کوشش خستگی ناپذیر مسئولین و دست اندرکاران و پیمانکاران ستاد بازسازی عتبات عالیات به این مرحله رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: این پروژه که خوشبختانه در حین اجرای کار نیز در اربعین امسال توانسته از زوار پذیرایی کند، طرح عظیمی است که به لطف خدا و ائمه به زودی به نتیجه خواهد رسید و این حضور توفیقی بود تا از نزدیک نمونه‌ای از اقدامات ستاد در نجف اشرف را ببینم.

وزیر کشور با بیان اینکه ۳۱ استان و استاندار در سطح کشور می‌توانند جهت پشتیبانی در مسیر این پروژه بزرگ قرار بگیرند گفت: وزارت کشور قول می‌دهد که تمام استانداران را برای مشارکت در ساخت این طرح و دیگر طرح‌های ستاد در اعتاب مقدسه بسیج و دخیل نماید.

رحمانی فضلی با اشاره به اقدامات ستاد در مورد ایجاد فضای لازم برای زائرین اربعین در نجف اشرف گفت: ستاد و استانداریهای مختلف به صورت خودجوش و خالصانه درگیر این موضوع شدند و می‌بایست در سالهای آتی و با هماهنگی بیشتر برنامه ریزی بهتری برای زوار انجام شود.

وی در خاتمه عنوان کرد: راه اندازی مراکز اقامتی برای زوار از جمله کارهایی است که باید در دستور کار قرار بگیرد و امیدواریم با مشارکت ستاد بازسازی این مساله را حل کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز