خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان:

انجمن " N. A " خوزستان را در رسیدن به اهداف «استان پاک» یاری می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۷۵۴

امسال استان خوزستان برنامه‌ای تحت عنوان «استان پاک» دارد که با پیشنهاد وزیر کشور زمینه اجرایی آن فراهم شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان امروز چهارشنبه درجمع ۵ هزار نفری اعضای انجمن معتادان گمنام خوزستان

(N. A)، فعالیت‌های این گروه را در مبارزه همه جانبه با مواد مخدر مورد ستایش قرار داد و گفت: فعالیت‌های این انجمن مردم نهاد، می‌تواند خوزستان را در رسیدن به اهداف استان پاک یاری دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، فرج الله خبیر در این همایش که در ورزشگاه پیست دوچرخه سواری اهواز با حضور گسترده مردم و جوانان زن و مرد برگزار شد، افزود: حرکت‌هایی از این دست که با همت شما عزیزان انجام شده، می‌تواند به تحول مثبت جامعه، ایجاد نشاط و شادابی و در مجموع، جامعه پاک کمک کند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان افزود: این اجتماع بزرگ را اگر اینجا نمی‌دیدم باور نمی کردم که حرکت انجمن «N. A» چقدر می‌تواند در تامین سلامت جامعه موثر باشد.

خبیر افزود: همین جمعیت ۵ هزار نفری که اینجا حضور یافته‌اند بخشی از جامعه ما هستند که زمانی گرفتار مواد خانمانسوز شده و امروز با اراده خود بر این معضل فائق آمده‌اند و حرکت خود را به سمت زندگی بهتر پیدا کردند. متاسف‌ایم که بخشی از جمعیت جامعه ما هنوز گرفتارند.

وی افزود: امیدواریم این حرکت هرچه سریع‌تر گسترده‌تر شود و با همت شما عزیزان، بقیه افراد گرفتار جامعه به جمع شما بپیوندد و شاهد جامعه‌ای سالم و پاک باشیم.

خبیر ادامه داد: امسال استان خوزستان برنامه‌ای تحت عنوان «استان پاک» دارد که با پیشنهاد وزیر کشور زمینه اجرایی آن درخوزستان فراهم شده است. در چارچوب این برنامه، همه ما باید کمک کنیم و به گونه‌ای برنامه ریزی شود که کمترین معتاد، کمترین سطح توزیع مواد را در استان شاهد باشیم و شاخص‌های رشد و بهبودی در تمامی بخش‌های پیشگیری، مقابله و درمان در جامعه باشیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان افزود: کار مهم شما این است که دور هم جمع شده‌اید و یکدیگر را سفارش می‌کنید که در مسیر درست گام بردارید و حرکت کنید و این کار ارزشمندی است. امیدواریم که شاهد این حرکت‌های خیرخواهانه درسایر بخش‌های جامعه نیز باشیم.

خبیر ازحضور گرم اعضای این انجمن در خوزستان و سایر استانهای کشور در این مراسم قدردانی و ابراز امیدواری کرد که این گردهمایی بتواند سرآغاز همت و تلاش برای مبارزه گسترده با مواد مخدر باشد.

وی خطاب به اعضای انجمن معتادان گمنام خوزستان گفت: با همت بیشتر تلاش کنید تا این موضوع برای بقیه افراد جامعه که گرفتارند، گسترش یابد و ازشان بخواهید که به جمع شما بپیوندند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز