خبرگزاری کار ایران

قطعه موسیقیایی فاتحان خورشید با موضوع توافقات هسته‌ای روی آنتن سیما

کد خبر : ۲۳۵۷۴۴

قطعه «فاتحان خورشید» با موضوع توافق هسته‌ای به تهیه کنندگی مهرداد جهانتاب و به سفارش بسیج سازمان صدا و سیما این روز‌ها از سیمای جمهوری اسلامی ایران در حال پخش است.

قطعه «فاتحان خورشید» با موضوع توافق هسته‌ای به تهیه‌کنندگی مهرداد جهان‌تاب و به سفارش بسیج سازمان صدا و سیما این روز‌ها از سیمای جمهوری اسلامی ایران درحال پخش است.

به گزارش ایلنا، مهرداد جهان‌تاب با اعلام این مطلب افزود: این اثر در راستای بیانات صریح مقام معظم رهبری در موضوع توافقات هسته‌ای کشور عزیزمان ایران با ۵ + ۱ و تحقق یافتن اهداف سیاسی. اعتقادی و دستاوردهای هسته‌ای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سفارش سازمان بسیج صدا و سیما تولید شده است.

وی در ادامه افزود: آثار فاخری که با موضوعات ملی و میهنی تولید می‌شود مستلزم حساسیت بالایی است لذا همواره سعی می‌شود تا این شکوه و جلال به بهترین شکل نشان داده شود به همین دلیل بود که از ساختار ارکسترال و بهترین نوازندگان موسیقی سمفونیک کشور استفاده کردیم تا کاری حرفه‌ای به مخاطبان عرضه کنیم.

جهانتاب در ادامه گفت: جا دارد تشکر ویژه‌ای داشته باشم از اهنگساز و تنظیم کننده اثر جناب اقای حمید اکبرزاده که سابقه درخشانی در زمینه ساخت اثار ارکسترال در سازمان صدا و سیما دارند و نیزجناب اقای اسحاق انور که وظیفه سرودن ترانه این قطعه را بر عهده داشتند و نیز خواننده جوان این اثر جناب اقای کاوه کیارستمی که احساس وطن دوستی و دفاع از ارمان‌ها و اعتقادات مردم ایران اسلامی را به خوبی بیان نمودند. همچنین استاد «حمید غلامعلی» هم سرپرستی گروه کر را بر عهده داشتند.

وی درباره محتوی ترانه اثر گفت: ما یک مشت بسیار محکمی بر دهان آقای نتانیاهو کوبیده‌ایم که این مساله در موزیک ویدئو کار هم نمود دارد. در بخشی از شعر داریم: آنکه دامی می‌نهد خود در قفس افتاده است که اشاره به کارشکنی‌ها و نقشه‌های شیطانی او داشته‌ایم. «بال این خفاش در دشت طبس افتاده است» هم بخش دیگری از ترانه است که به گرفتاری سقوط هلیکوپترهای آمریکایی در طوفان شن صحرای طبس اشاره دارد.»

تهیه‌کننده فاتحان خورشید در پایان افزود: درحال حاضر این قطعه درحال پخش از کلیه شبکه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و امیدواریم به فضل الهی این اثر مورد عنایت تمامی مسولان و ملت شهید پرورمان علی الخصوص خانواده معظم شهدای هسته‌ای قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز