خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد

کشف ۴۲ فقره انواع سرقت در خرم آباد

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۷۳۱

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد از دستگیری ۱۵ نفر سارق و کشف ۴۲ فقره انواع سرقت خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد از دستگیری ۱۵ نفر سارق و کشف ۴۲ فقره انواع سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سرهنگ " حسین نجفی " در تشریح این خبر افزود: در راستای مبارزه پلیس با سرقت، ماموران انتظامی این شهرستان در چهار روز گذشته با استفاده از رصد دقیق جرائم و با استفاده از گشت های پنهان و آشکار طی چندین عملیات موفق به شناسایی و دستگیری ۱۵ نفر سارق شدند.

وی در ادامه بیان داشت: پس از انتقال سارقان به مقر های انتظامی و بازجویی های فنی، به تعداد ۴۲ فقره انواع سرقت شامل، سرقت خودرواری، سرقت منزل، سرقت محتویات و لوازم خودرو و متفرقه معترف، پس از بازسازی صحنه های سرقت و شناسایی مالباختگان، سارقان تحویل مراجع محترم قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد از توقیف یکدستگاه کامیون و کشف ۲۵ کیسه زغال خبر داد.

سرهنگ " حسین نجفی " در تشریح این خبر افزود: ماموران پلیس این فرماندهی در حین گشت زنی و حین کنترل محورهای مواصلاتی در سطح شهر خرم آباد به یکدستگاه کامیون حامل کالای قاچاق که در حال حرکت بوده مظنون می‌شوند.

نجفی در ادامه بیان داشت: پس از توقیف خودرو و بازرسی از آن تعداد ۲۵ کیسه زغال چوب قاچاق به مقدار ۲۵۵ کیلوگرم کشف و ضبط شد.

این مقام مسئول در ادامه بیان داشت: کالای قاچاق کشف شده به همراه خودرو و راننده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی صلاح شد، وی همچنین هشدار داد پلیس با اقتدار تمام در مقابل افرادی که به هر نحو بخواهند منابع ملی را تخریب کنند و یا با قانون گریزی اقدام به اعمال خلاف قانون نمایند برخورد خواهد کرد.

کشف کالای قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد از توقیف یکدستگاه خودرو سواری ال ۹۰ بهمراه مقادیری کالای قاچاق خبر داد.

سرهنگ حسین نجفی در تشریح این خبر افزود، در پی کسب خبری مبنی بر اینکه شخصی بهویت معلوم با یکدستگاه خودرو ال ۹۰ به شماره پلاک معلوم در یکی از شهرستانهای اطراف در حال بارگیری محموله قاچاق است و قصد دارد به شهر خرم آباد ورود کند.

نجفی افزود: بلافاصله مراتب به واحدهای گشت ابلاغ گردید، به محض ورود خودرو به داخل شهر خرم آباد، خودرو توسط واحدهای گشت توقیف، در بازرسی از خودرو تعداد ۲۵۰ جفت انواع کفش اسپورت به ارزش ریالی تقریبی ۱۵۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

نجفی اظهار داشت: پس از تشکیل پرونده، متهم بهمراه خودرو و اقلام مکشوفه و جهت سیر مراحل قانونی تحویل دستگاه قضایی گردید وی در ادامه بیان داشت، الحمدالله و به حول و قوه الهی و با اشرافیت اطلاعاتی که بر حوزه استحفاظی است تمام اعمال مجرمانه رصد و در نطفه با پاسخی کوبنده خفه خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز