خبرگزاری کار ایران

عیار تیم ملی در سه بازی اول مشخص می‌شود؛

ذوالفقارنسب: استحقاق قهرمانی آسیا را داریم / بازی دفاعی در استرالیا جواب نمی دهد

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۷۲۴

باید عملکرد تیم ملی را ببینیم تا ارزیابی دقیقی از تیم ملی داشته باشیم اما در مجموع ظاهرا آقای کی‌روش رضایت دارند هر چند که با توجه به بازی‌های دوستانه‌ای که انجام دادند چندان خوشبین نیستم.

مربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان به کسب نتایج مطلوب تیم کی‌روش در جام ملت‌های ‌آسیا چندان خوشبین نیست چرا که تیم ملی در ماه‌های اخیر و به خصوص اردوی آفریقای جنوبی با تیم های مطرح بازی نکرده تا تحت فشار قرار بگیرد.

گفت و گوی بیژن ذوالفقارنسب با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:
روند آماده سازی تیم ملی برای حضور درجام ملت‌های آسیا را چطور ارزیابی می‌کنید؟
ما که اطلاعی از اردو و بازی های دوستانه نداریم و تنها چیزی که خیلی بارز و مشخص است اینکه لیگ را تعطیل کردیم و این تیم بیش از ۵۰ روز در اختیار کادر فنی است و انشاالله برنامه‌ریزی به شکلی باشد که تیم ما به شرایط خوب خودش برسد. تجربه‌ای که ما داریم این است که برنامه‌های اردویی برای بالا بردن توان بدنی بازیکنان بوده و کادر فنی در جام جهانی به هدف خودشان رسیدند و ساختار دفاعی بسیار مستحکم و خوبی را به وجود آوردند اما در این مقطع نوع آماده‌سازی ما باید متفاوت با جام جهانی باشد چون مقابل تیم‌های آسیایی باید نوع دیگری بازی کنیم. باید عملکرد تیم ملی را ببینیم تا ارزیابی دقیقی از تیم ملی داشته باشیم اما در مجموع ظاهرا کی‌روش رضایت دارند هر چند که با توجه به بازی‌های دوستانه‌ای که انجام دادند چندان خوشبین نیستم.

چرا؟
چون با تیم‌های سطح بالا و بزرگی بازی نکردیم تا تحت فشار قرار بگیریم مثل تیم ملی والیبال کشورمان با تیم های شناخته شده و بزرگ دنیا بازی نکردند که تحت فشار قرار بگیریم و عیار تیم ملی مشخص شود.

بازی دوستانه تیم ملی با فلسطین لغو شد. در مورد این اتفاق چه نظری دارید؟
نمی‌دانم به چه دلیل این بازی لغو شده است اما فلسطین هم جزو تیم‌های درجه ۳ آسیایی است. البته باز هم این بازی یک محک برای تیم ملی بود و می‌توانستیم از تیم ایران ارزیابی داشته باشیم.

گویا پژمان منتظری به دلیل مصدومیت جام ملت‌ها را از دست داده است. در مورد این اتفاق چه نظری دارید؟
ظاهرا هنوز قطعی نشده و کادر پزشکی تیم ملی هنوز این مساله راتایید نکرده است و باشگاهش این خبر را تایید کرده است. منتظری مهره خوب و اثرگذاری در خط دفاع است و می‌تواند به تیم ملی کمک کند و امیدوارم بتواند به شرایط بازی برسد.

پیش‌بینی شما از حضور تیم ملی در جام ملت های آسیا چیست؟
عیار تیم ما در سه بازی اول مقابل امارات، قطر و بحرین مشخص می‌شود و امیدوارم به سلامت از این مرحله عبور کنیم و در مراحل بالاتر البته کار بسیار سخت تری داریم.

در جام ملت‌های آسیا شانس قهرمانی داریم؟
فراموش نکنیم که به دفعات قهرمان آسیا شده ایم و این انتظار از تیم ملی ما وجود دارد. وقتی در رنکینگ فیفا همیشه در ماه‌های اخیر تیم برتر آسیا بوده ایم فوتبال ما استحقاق قهرمانی در آسیا را دارد اما کار بسیار بسیار سختی را در پیش داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز