خبرگزاری کار ایران

همایش علامه طباطبایی و قرآن. استاد شهریار و قرآن در تبریز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۶۹۳

این دو همایش همزمان با سی و هفتمین مسابقات سراسری قرآن کریم به عنوان برنامه های جنبی این مسابقات در تبریز برگزار می شود.

همزمان با سی‌وهفتمین مسابقات سراسری قرآن کریم در تبریز دو همایش ملی علامه طباطبایی و قرآن و استاد شهریار و قرآن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی امروز در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: سی و هفتمین مسابقات سراسری قرآن کریم دهه اول اسفند ماه سال جاری با شرکت ۵۰۰ نفر از حافظان و قاریان در تبریز برگزار می شود و برنامه های جنبی همزمان با برگزاری این مسابقات ‍پیش بینی شده که برگزاری این دو همایش ملی از آن جمله است

حجت‌الاسلام سیدشهاب‌ الدین حسینی، افزود: علامه طباطبایی صاحب تفسیر المیزان از مفاخر بزرگ آذربایجان و تبریز است که مسابقات قرآن کریم فرصتی برای آشنایی با آثار آن مرحوم و همچنین نگاهی عمیق نسبت به اثر ماندگار المیزان است که این اهداف در طول همایش «علامه طباطبایی و قرآن» با حضور اندیشمندان حوزه و دانشگاه پیگیری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه‌هایی که همزمان با مسابقات سراسری قرآن کریم در تبریز پیش‌بینی شده، همایش «استاد شهریار و قرآن» است که در این مراسم نیز اندیشه‌ها، اشعار و آثار قرآنی استاد سیدمحمدحسین بهجت تبریزی مورد تحلیل و بررسی شعرا و قرآن پژوهان قرار می گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که سی و هفتمین مسابقات سراسری قرآن کریم دهه اول اسفند ماه سال جاری با شرکت ۵۰۰ نفر از حافظان و قاریان در تبریز برگزار می شود، افزود: برپایی کرسی‌های تلاوت قرآن با حضور قاریان مصری، تجلیل از پیشکسوتان خادمان و فعالان قرآنی، برپایی نمایشگاه فعالیت‌های قرآنی و برگزاری ۱۰۰ محفل قرآنی از دیگر برنامه‌های جنبی این مسابقات است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز