خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه پنج بانوی هنرمند در گالری عقیلی

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۵۵۲

فرناز قرائی، شبنم شعبانی، الهام سروش‌نیا، تالین هاکوپیان و الهام ملاحسین آثارشان را در گالری عقیلی به نمایش گذاشتند.

۳۰ اثر از پنج هنرمند جوان در نمایشگاهی گروهی در گالری عقیلی به نمایش درخواهد آمد که در این نمایشگاه آثار فرناز قرائی، شبنم شعبانی، الهام سروش‌نیا، تالین هاکوپیان و الهام ملاحسین روی دیوار می‌رود.

به گزارش ایلنا؛ فرناز قرائی در این نمایشگاه آثاری با محوریت فیگور و پرتره انسان با تاکید بر خط و رنگ برای بیان احساساتی که از یک فیگور خارج می‌شد، ارائه کرده است درحالیکه الهام سروش‌نیا آثارش برگرفته از ادبیات کهن ایران زمین است.

سروش‌نیا در این نمایشگاه ساختار نگارگری مدرن و رنگ را به کار گرفته تا داستان‌هایی همچون ازدواج خسرو با مریم دختر قیصر روم، آغاز عشق فرهاد به شیرین و… را روایت‌گری کند تا بتواند اشتراکی بین ادبیات و نقاشی ایجاد کرده و به نمایش درآورد.

تالین هاکوپیان، بانوی هنرمند ارمنی که سابقه حضور در بسیاری از گالری‌های شهر را نیز دارد، آثاری دکوراتیو با استفاده از رنگ‌ و نیز تابلوهای سیاه و سفید و تک رنگ در گالری عقیلی ارائه کرده است تا دیدی خاص از ذهنیات خود را به مخاطب انتقال دهد.

شبنم شعبانی زن در خلوتگاه‌های دغدغه خویش را به گالری عقیلی آورده است. او زنانی را کشیده که به دور از همهمه و باید‌ها و نباید‌ها و فارغ از همه چیز دمی راحت و آزاد نشسته‌اند تا بیاسایند. همچنین الهام ملاحسین در این نمایشگاه تجسم و تصویر فضاهای اطراف زندگی شهر‌ها را در مقایسه با رنگ و هیجان و زیبایی‌های زندگی عشایر به نمایش درآورده است تا رنگ که برای عشایر به مشابه خود زندگی است را به تصویر بکشد.

این نمایشگاه جمعه پنجم دیماه ساعت ۱۶ افتتاح می‌شود و تا ۱۲ دیماه در گالری عقیلی به آدرس شهرک قدس(غرب)، خیابان سیمای ایران، روبروی بیمارستان لاله، خیابان پنجم، گذر فروردین، پلاک ۱۲ ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز