خبرگزاری کار ایران

شبکه نسیم؛ سراسری شد

کد خبر : ۲۳۵۵۴۸

از سوم دی ماه و همزمان با آغاز ماه ربیع‌الاول شبکه نسیم که تاکنون فقط شهروندان تهرانی می‌توانستند آن را تماشا کنند؛ در سراسر کشور قابل دریافت است.

شبکه نسیم به مناسبت آغاز پخش سراسری خود ویژه برنامه‌های خاصی را با حضور هنرمندان و ورزشکاران در سه روز اول ربیع الاول به مخاطبان خود عرضه خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، از سوم دی ماه و همزمان با آغاز ماه ربیع الاول شبکه نسیم که تاکنون فقط شهروندان تهرانی می‌توانستند از برنامه‌های آن‌ بهرمند شوند، در سراسر کشور قابل دریافت است.

به همین مناسبت شبکه نسیم همزمان با سراسری شدن و متقارن با سه روز اول ماه ربیع الاول در برنامه «شب کوک» و «مهمونی» میزبان مهمانان ویژه‌ای خواهد بود.

برنامه «شب کوک» در این سه شب میزبان خواننده‌های تازه‌نفس است. حامد طا‌ها، رضا دخت، رضا تسویه چی، پیام حصیری و کسری جوادی با حضور در «شب کوک» ضمن اجرای قطعات جدید از زندگی کاری خود می‌گویند.

برنامه «شب کوک» به تهیه‌کنندگی هادی دمیرچی و با اجرای باربد بابایی هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

همچنین برنامه «مهمونی» نیز برای سه روز اول ربیع فراهم تدارک دیده است. مهمانان این برنامه قهرمانان راگبی(خانم زهرا نوری، مهدی حسنعلی)، قهرمانان موتورسواری(حمیدرضا فتحی، مرتضی طاهری، مهدی خداداد، حامدی امینی)، بادبادکی‌ها(کودکان با استعداد)،(ملیسا رجبی و امیر حسین سیری)، خواننده تیتراژهای مهمونی(حامد طا‌ها، حامد محضرنیا، شهرام میرجلالی) و حضور ویژه بازیگران شکرآباد هستند.

مهمونی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مقداد مومن‌نژاد و اجرا و گویندگی محمدرضا قلمبر، حسن اسماعیل‌پور و اردشیر منظم هر شب ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

پخش برنامه‌های شبکه نسیم از ۲۶ شهریور ۱۳۹۲ بطور آزمایشی آغاز شد. زمان پخش برنامه‌های این شبکه در بهمن ۹۲ از دو ساعت به چهار ساعت افزایش یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز