خبرگزاری کار ایران

اردوها را فعلابا ۱۰بوکسورآغازمی کنیم؛

احدی: معنای دوتیم ملی را نمی فهمم / با حضورمربی خارجی مشکلی ندارم

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۵۲۱

مربی خوب خارجی پول می خواهد که متاسفانه فدراسیون بوکس پول این کار را ندارد. من با حضور مربی خارجی مشکلی ندارم و هر تصمیمی که مسئولان فدراسیون در این باره بگیرند، می پذیرم.

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: تمرینات تیم ملی را فعلا با ۱۰ بوکسور آغاز می کنیم تا پس از نشست کمیته فنی، سایر نفرات نیز به جمع اردونشینان اضافه شوند.

اکبر احدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در مورد وضعیت تیم ملی خاطر نشان کرد: تمرینات از این هفته و با حضور ۱۰ بوکسوری که عنوان قهرمانی اوزان مختلف مسابقات قهرمانی کشور در بروجرد را کسب کرده اند، در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می شود.

وی افزود: همچنین نفرات دوم و سوم رقابت های کشوری به همراه کسانی که از سوی کمیته فنی گزینش شده اند، یک دوره انتخابی برگزار می کنند تا برترین های این انتخابی نیز به جمع اردونشینان اضافه شوند.

سرمربی تیم ملی بوکس در ادامه در مورد خبر تشکیل دو تیم ملی اظهار داشت: من هم فقط این خبر را شنیده ام. به نظرم، این کار خنده دار است. واقعا معنای دو تیم ملی بوکس را نمی فهمم.

وی ادامه داد: اگر می خواهیم دو تیم ملی در رده بزرگسالان داشته باشیم، بهتر است این کار در رده جوانان و امید انجام شود و امکانات و برنامه ریزی برای تیم های پایه صورت بگیرد.

احدی در پایان به خبر حضور مربی خارجی در تیم ملی بوکس کشورمان اشاره کرد و گفت: من با این قضیه مشکلی ندارم و هر تصمیمی که مسئولان فدراسیون در این باره بگیرند، می پذیرم. اما مربی خوب خارجی پول می خواهد که متاسفانه فدراسیون بوکس پول این کار را ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز