خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خبر داد:

افزایش ۵۰ درصدی صادرات کالا از گمرک منطقه ویژه پارس

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۴۹۹

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از افزایش ۵۰ درصدی صادرات کالا در سه ماهه سوم سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از افزایش ۵۰ درصدی صادرات کالا در سه ماهه سوم سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، مهدی یوسفی سه شنبه شب در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب گفت: در سه ماهه سوم سالجاری ۶ میلیون و ۶۷۸ هزار و ۵۱۳ تن کالا شامل میعانات گازی و کالاهای غیر نفتی به ارزش ۵ میلیارد و ۵۲۷ میلیون و ۸۸۶ هزار و ۸۸۲ دلار به خارج از کشور صادر شد که این میزان صادرات از حیثوزن و ارزش افزایش ۵۰ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می دهد.

یوسفی با اشاره به آمار صادرات کالا از گمرک منطقه ویژه پارس در آذر ماه سالجاری نیز گفت: طی این مدت ۱ میلیون و ۷۵۲ هزار و ۷۵۰ تن کالا به ارزش ۱ میلیارد و ۳۷۸ میلیون و ۸۸۹ هزار و ۱۵۵ دلار به خارج از کشور صادر شد.

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس همچنین از افزایش ۳۰ درصدی صادرات محصولات تولیدی منطقه طی ۹ ماهه سالجاری به خارج از کشور خبر داد و افزود: طی این مدت ۱۶ میلیون و و ۱۲۱ هزار و ۷۴ تن کالا به ارزش ۱۳ میلیارد و ۴۹۰ میلیون و ۳۰۵ هزار و ۱۰۴ دلار کالا به خارج از کشور صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ وزنی ۲۶ درصد و از حیثارزش نیز ۳۰ درصد افزایش نشان می دهد.

وی ادامه داد: کالاهای صادراتی منطقه ویژه پارس شامل هوی اند، پلی اتیلن سبک و سنگین، دی اتیلن گلایکول، مونو و تری اتیلن گلایکول، کود اوره، بوتان، پروپان، میعانات گازی، پارازایلین، سیمان و متانول است.

مهندس یوسفی افزود: مقصد کالاهای صادراتی از گمرک منطقه ویژه پارس ۲۹ کشور مختلف است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز