خبرگزاری کار ایران

حرف‌هایم را در آینده می‌گویم؛

ایلانلو: اخراج نشدم، خودم از ماهان رفتم / چک‌های‌شان را پس دادم

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۹۷۰

اصلا فکر نمی‌کردم چنین برخوردی با من و محمد دهقان شود چون هر دو ما برای تیم قم زحمت کشیده بودیم و انتظار آن برخوردها را نداشتیم.

بازیکن تیم فوتسال شهید منصوری قرچک عنوان کرد: مشکلاتی به وجود آمد که خود بنده تصمیم گرفتم همکاری‌ام را با ماهان‌تندیس قطع کنم. یادم نمی‌آید کسی من را اخراج کرده باشد چون فکر کردم بهتر است فوتسالم را در جای دیگری ادامه دهم.

میثم ایلانلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص بازی با ماهان‌ گفت: هر دو تیم خوب بازی کردند و رقابت تنگاتنگی شاهد بودیم. هیچ تیمی برای باخت به ورزشگاه نمی‌آید و ما نیز رفته بودیم تا سه امتیاز را کسب کنیم که خوشبختانه به آن هم رسیدیم.

وی با اشاره به حواشی و فحاشی‌هایی که در این دیدار به او شد اظهار کرد: اصلا فکر نمی‌کردم چنین برخوردی با من و محمد دهقان شود چون هر دو ما برای تیم قم زحمت کشیده بودیم و انتظار آن برخوردها را نداشتیم. آن شعارها و اتفاقات زیر نظر چند نفر بود که آن لیدر مربوط هم معلوم‌الحال است. امیدوارم باشگاه فرهنگی ورزشی ماهان‌تندیس یکبار دیگر فرهنگ خود را نشان داده و با آن لیدر و افراط مربوط مذکور برخورد کند.

بازیکن منصوری تاکید داشت: کمترین توقع بنده از مسئولان تیمی که برای آن زحمت کشیدم این است که با عوامل اتفاقات بازی روز گذشته با قاطعیت رسیدگی کنند چون بارها به خانواده‌ام فحاشی کردند.

ایلانلو یادآور شد: من همان بازیکنی بودم که به خاطر تیم شهرم و هواداران قم قید همراهی با دبیری تبریز در جام باشگاه‌های آسیا را زدم و طلب هنگفتی که از باشگاه دبیری داشتم را نگرفتم که بتوانم برای تیم شهرم بازی کنم اما مشکلاتی به وجود آمد که خود بنده تصمیم گرفتم همکاری‌ام را با ماهان‌تندیس قطع کنم. یادم نمی‌آید کسی من را اخراج کرده باشد چون فکر کردم بهتر است فوتسالم را در جای دیگری ادامه دهم.

وی با بیان اینکه هیچ چشم داشت مالی نسبت به تیم قم نداشتم، ابراز داشت: چک‌هایی که از باشگاه ماهان‌تندیس گرفته بودم به مسئولان پس دادم. پس از آن مدیران تیم دفعات زیادی با بنده تماس گرفتند و خیلی لطف داشتند اما به این نتیجه رسیدم که نمی‌توانم با این تیم کار کنم.

بازیکن منصوری قرچک درباره نحوه جدایی‌اش از ماهان‌تندیس گفت: دلایل جدایی‌ام را در موقعیت مناسبی توضیح خواهم داد و مطمئن باشید حرف‌های شنیدنی دارم.

وی خاطرنشان کرد: اگر تمام بازیکنان قم یک روز از این تیم جدا شوند، باید مانند ما با آن‌ها رفتار شود که به خود و خانواده‌های‌شان هرچه دلشان می‌خواهد بگویند؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر