خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار آذربایجان شرقی:

۷۲ درصد اعتبارات پروژه‌های استانی آذربایجان شرقی تخصیص یافت

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۹۶۳

اعتبار پروژه‌های ملی استان نیز ۸۱ درصد تخصیص یافته است.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار آذربایجان شرقی از تخصیص ۷۲ درصدی اعتبارات عمرانی پروژه‌های استانی در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، داود بهبودی که در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان آذربایجان شرقی سخن می گفت، اظهار داشت: اعتبار پروژه‌های ملی استان نیز ۸۱ درصد تخصیص یافته است.

وی افزود: اعتبارات ماده ۱۸۰ قانون بودجه در بخش پروژه‌های استانی ۴۰ درصد، استانی ویژه ۹۰ درصد و ملی ۶۰ درصد تخصیص یافته است.

بهبودی همچنین به تصویب مجدد اعتبار برای بازسازی مناطق زلزله‌زده در هیات دولت اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده در ماه‌های اخیر ۷۰۰میلیارد ریال اعتبار برای این امر اختصاص یافته است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان شرقی همچنین گزارشی از وضعیت بودجه استان در لایحه پیشنهادی دولت به مجلس ارایه کرد و گفت: بودجه هزینه‌ای استان در بخش حقوق و مزایای کارکنان دولت در این لایحه نسبت به بودجه مصوب در قانون بودجه سال ۹۳،۴۱ درصد و نسبت به عملکرد بودجه‌ای این سال چهار درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به این که سایر بودجه‌های هزینه‌ای استان نسبت به میانگین کشوری پایین‌تر است، افزود: در بخش اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای نیز بودجه استان در لایحه بودجه ۹۴، شش درصد کاهش را نشان می‌دهد که البته نسبت به میانگین کاهش بودجه عمرانی کشور که ۱۱ درصد است، رقم پایین‌تری است.

بهبودی از دستگاه‌های اجرایی استان که پروژه‌های ملی برای آنها پیش‌بینی شده است خواست افزایش بودجه این پروژه‌ها را از دستگاه‌های ملی به طور ویژه پیگیری کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز