خبرگزاری کار ایران

نقد و برسی مجموعه داستان " قرمز جدی "

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۸۹۳

مجموعه داستان " قرمز جدی " با قلم دنیا مقدم راد، از سوی نشر چشمه منتشر شد.

جلسه نقد و بررسی کتاب، روز جمعه تاریخ پنجم دی ماه، ساعت چهار و نیم، در شهر کتاب ابن سینا واقع در شهرک غرب، روبروی بیمارستان بهمن برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا؛ علی رغم اینکه این اثر یک اثر ادبی محسوب می شود و قاعدتا باید در حوزه ادبیات داستانی به نقد آن نشست؛ به انتخاب نویسنده و به دلیل فضای تئاتری و سینمایی جاری در قصه ها، منتقدین جلسه محمد رحمانیان و امیر پوریا و سینا دادخواه خواهند بود که درباره درام تئاتری و یا سینمایی جاری در بطن داستان ها و قوت و ضعف روایت ها صحبت خواهند کرد.

دنیا مقدم راد، هنرآموخته ی هنرستان آزادگان، فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر، بیشترین زمان زندگی خود را روی صحنه تئاتر به ایفای نقش پرداخته و در سال های اخیر، نگارش فیلمنامه سینمایی و داستان و نمایشنامه و همچنین ترجمه ی سی عنوان کتاب کودک از زبان المانی را به کارنامه کاری خود افزوده است.

به گفته مقدم‌ راد عنوان مجموعه؛ برآمده از ذائقه ی بصری نویسنده است که حاصل سپری شدن دوره ی کودکی و نوجوانی او در حوزه ی تصویر و رنگ و طرح است. واژه ی اول عنوان مجموعه، وام دار هنرهای تجسمیست و واژه ی دوم آن تا حد زیادی به هنرهای دراماتیک وابسته است.

مجموعه داستان " قرمز جدی " با قلم دنیا مقدم راد، از سوی نشر چشمه منتشر شد. این کتاب حاصل کنار هم قرار دادن ۱۳ داستان کوتاه است، داستان‌هایی که به گفته نویسنده حاصل ۲ سال کار مداوم بوده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز