خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار آذربایجان شرقی:

ماهانه ۱۰۰ میلیارد ریال حقوق در آذربایجان شرقی پرداخت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۸۶۲

اگر تمام اعتبارات جاری استان تخصیص یابد تا پایان سال و برای پرداخت حقوق سه ماه باقیمانده با مشکل مواجه خواهیم بود که امیدواریم با تخصیص به موقع، مشکلی در این زمینه به وجود نیاید.

معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار آذربایجان شرقی گفت: در حال ماهانه ۱۰۰ میلیارد ریال حقوق در استان پرداخت می‌شود

به گزارش خبرنگار ایلنا، داود بهبودی روز شنبه در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: اگر تمام اعتبارات جاری استان تخصیص یابد تا پایان سال و برای پرداخت حقوق سه ماه باقیمانده با مشکل مواجه خواهیم بود که امیدواریم با تخصیص به موقع، مشکلی در این زمینه به وجود نیاید.

وی در عین حال تصریح کرد: بودجه جاری آذربایجان شرقی در سال ۹۴، نسبت به عملکرد سال جاری، تنها چهار درصد رشد دارد

بهبودی به تخصیص اعتبارات پروژه‌های عمرانی در استان اشاره کرد و گفت: تاکنون و برای ۳۱ طرح ملی استانی شده ۸۱ درصد، یک هزار و ۷۸۲ طرح استانی ۷۲ درصد و ماده ۱۸۰ و برای استانی‌ها ۴۰، ویژه استانی ۹۰و ملی ۶۰ درصد تخصیص اعتبار شده است.

وی افزود: برای مناطق زلزله زده و اقدامات ناقص در این منطقه نیز با پیگیری‌های انجام شده ۷۰۰ میلیارد ریال دیگر نیز تخصیص اعتبار شده تا مشکلات این مناطق رفع شود.

بهبودی همچنین به کاهش دارایی‌های تملک سرمایه‌ای در استان اشاره کرد و گفت: در این بخش کشور با کاهش ۱۱ درصدی روبرو بوده که این رقم در استان شش درصد است.

وی در عین حال خاطرنشان کرد: برای نیروهای تازه استخدام شده نیز در سال آتی، تنها در حد تامین حقوق پیش بینی‌های لازم صورت گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز