خبرگزاری کار ایران

اسبقیان خبر داد:

برنامه‌‌ریزی ورزش شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی برای کسب مدال در المپیک ۲۰۱۶

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۸۵۷

یکی از سیاست‌های اصلی اداره کل ورزش و جوانان استان، حضور قدرتمند در المپیک ۲۰۱۶ است و برای کسب مدال طلا برنامه ریزی می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی تأکید کرد: ورزش شهرستان‌ها برای کسب مدال در المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو برزیل برنامه ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمد شروین اسبقیان، امروز، در نشست روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های آذربایجان شرقی افزود: یکی از سیاست‌های اصلی اداره کل ورزش و جوانان استان، حضور قدرتمند در المپیک ۲۰۱۶ است و برای کسب مدال طلا برنامه ریزی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: ورزش آذربایجان‌شرقی در ۵ سال گذشته با برنامه ریزی راهبردی و اصل هدف گذاری بر ارتقاء جایگاه ورزش استان و کسب مدال در المپیک‌ها و بازی‌های آسیایی تمرکز کرده و توانست علاوه بر ارتقاء جایگاه بیست و هفتمی در کشور به رتبه نخست کشوری در بازی‌های آسیایی و پارآسیایی اینچئون کره جنوبی موفق شد با کسب ۵ مدال طلا، ۷ مدال نقره و ۴ مدال برنز شد.

اسبقیان افزود: مطمئن هستم با تمرکز بر استعدادیابی، توجه به قهرمانانی همچون پرویز هادی، فرزاد عبدالهی، فرزاد باهر ارسباران، یونس سرمستی برای استان در المپیک کسب مدال کنند و پس از یوسف کرمی برای استان در المپیک افتخار آفرین باشند که کلکسیون افتخارات ورزش آذربایجانشرقی تنها مدال طلای المپیک را کم دارد.

وی کسب رتبه نخست کشوری اداره کل در جمع ادارات ورزش و جوانان کشور را حاصل تلاش شبانه روزی هیات‌های ورزشی با مدیریت جهادی دانست و افزود: برنامه ریزی راهبردی ۴ ساله موجب شد تا آذربایجانشرقی به حق خود در ورزش کشور دست یابد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش‌های شبانه روزی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان، شهرستان‌ها، هیات‌های ورزشی استانی و شهرستانی، باشگاه‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد موجب شد تا پس از کسب رتبه‌های نخست عمرانی، جوانان، حقوقی و حوزه همگانی، اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی رتبه نخست کشوری در بین کل ادارات ورزش و جوانان را از دفتر مدیریت عملکرد وزارت ورزش و جوانان از آن خود کند.

اسبقیان تأکید کرد: ادامه استمرار این موفقیت در حوزه ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، استانی که همواره در سطح اول کشور حضور داشته است به همت و تلاش مضاعف نیاز دارد و برنامه راهبردی و سیاست اجرایی آن را در برنامه ۵ ساله توسعه راهبردی ورزش استان پیش بینی شده است و در تمامی حوزه‌ها تلاش و کوشش خود را ادامه خواهیم داد.

وی درخصوص وضعیت ورزش آذربایجان شرقی اظهار داشت: با حمایت‌هایی که استاندار آذربایجان شرقی از‌‌ همان ابتدا داشتند، توانستیم موفقیت‌های زیادی کسب کنیم و علاوه بر میزبانی در رقابت‌های مهم شطرنج جام ملت‌های آسیا و مسابقات هندبال جوانان آسیا، برای نخستین بار در کشور تور دوچرخه سواری ایران(آذربایجان) را در سطح نیمه حرفه‌ای برگزار کردیم.

اسبقیان افزود: آذربایجان شرقی، در شش ماهه نخست سال، میزبان سه رویداد بزرگ ورزشی بود که به استاندار قول دادیم که سال آینده، این تعداد را به عدد شش برسانیم و البته یکی از سیاست‌های اصلی اداره کل ورزش و جوانان استان، حضور قدرتمند در المپیک ۲۰۱۶ است.

وی برنامه‌های شاخص ۴سال آینده حوزه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش وجوانان استان آذربایجان شرقی را برشمرد و گفت: تشکیل شورای راهبردی اداره کل، اساتید دانشگاه‌ها، مربیان ومدیران اجرائی استان با هدف سیاستگذاری عملیاتی دربرنامه‌ها درراستای برنامه پنجم توسعه ورزش استان برابر بادستورالعمل هیای صادره ازسوی وزارت ورزش وجوانان، حضور پرتعداد و مدال آوری در المپیک ۲۰۱۶ برزیل، استمرار توسعه ورزش همگانی و قهرمانی با رویکرد علمی، فرهنگی و دینی، توسعه اخلاق در ورزش، استعدادیابی، اجرای طرح توسعه ورزش برای همه، برگزاری همایش‌های پیاده روی و دوچرخه سواری بزرگ، جشنوارهای فرهنگی ورزشی بانوان، جشنواره‌های روستایی و عشایری، اجرا و بازرسی طرحهای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، استعدادیابی در رشته‌های المپیکی، پایه وپر مدال بعنوان دومین استان منتخب درامراستعدادیابی ورزشی درکشور، تشکیل ستاد المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو برزیل، افزایش تعداد مدالهای کسب شده درمیادین بین المللی وملی با افزایش سالانه ۱۰درصد، میزبانی بیش از ۱۵۰ رویداد ورزشی کشوری وبرگزاری آن‌ها در حد استانداردهای لازم و رصد برنامه‌های توسعه قهرمانی استان دربرنامه پنجم توسعه ورزش استان وهدایت ونظارت بر برنامه‌ها خواهد بود.

اسبقیان استعدادیابی و شناسایی قهرمانان جدید به ورزش کشور و جهان را اولویت ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها دانست و افزود: تولید قهرمان هدف ماست ولی بدنبال قهرمان با احلاق اسلامی، انقلابی و با روحیه بسیجی هستیم و برنامه‌های فرهنگی جزء فعالیتهای مهم ادارات ورزش و جوانان بوده و ورزش استان در راس برنامه‌های فرهنگی استان جای دارد و این برنامه‌ها با پرنگ‌تر و با شکوه‌تر برگزار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی همچنین بر توجه به رفتار سازمانی مبتنی بر مدیریت اسلامی و تعصب سازمانی، نظارت و بازرسی بر باشگاه‌ها و اماکن واگذار شده به بخش خصوصی، افزایش ارتباط با ورزشکاران، قهرمانان و هیاتهای ورزشی، بازدید منظم از هیاتهای ورزشی، نظارت و پیگیری دقیق ثبت عملکرد در سامانه‌ها تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز